اولین مدال‌آور بیلیارد زنان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون به مدت 2 سال محروم شد.

به گزارش سلام نو و به نقل از ورزش سه، چند روز قبل بود که اکرم محمدی، اولین مدال‌آور بیلیارد زنان ایران در مصاحبه مدعی شد فدراسیون مدت‌هاست او را با محرومیت روبه‌رو کرده؛ اگرچه هیچ حکمی هم در دست او نیست. این ملی پوش بیلیارد دلیل این محرومیت را مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که در بخشی از آن گفته بود: «در آن مصاحبه از من پرسیده شد که بهترین لحظه‌ ورزشی‌ام چه زمانی بوده است و من در پاسخ گفتم زمانی که مدال آسیایی را کسب کردم. سپس از من راجع‌ به بدترین اتفاق ورزشی‌ام سوال شد و من در جواب گفتم "زمانی بود که آخرین میز باشگاهم را فروختم تا با هزینه شخصی به مسابقات امارات بروم".»

با این حال فدراسیون اعتقاد دیگری داشت و همه چیز را به بعد برگزاری جلسه کمیته انضباطی موکول کرد. با اعلام سایت فدراسیون جلسه کمیته انضباطی فدراسیون امروز شنبه دهم آذرماه راس ساعت 9:00 صبح در محل فدراسیون بولینگ و بیلیارد به منظور رسیدگی به تخلفات انضباطی اکرم محمدی برگزار شد و پس از بررسی سوابق و استماع اظهارات وی، رای بدوی مبنی بر 2 سال محرومیت از حضور در اماکن و رویدادهای ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس (یک سال تعلیق) صادر شد.

همچنین در ادامه این جلسه رسیدگی به تخلفات انضباطی بیژن هاجری امجدی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی سوابق و مستندات، ضمن دعوت از نامبرده در جلسه آتی کمیته انضباطی موضوع، مورد رسیدگی و صدور رای قرار گیرد.

با اینکه فدراسیون حکم 2 سال محرومیت را برای این ملی پوش بیلیارد اعلام کرده، از جزییات تخلف اکرم محمدی مطلبی منتشر نکرده و احتمالا این حکم نیز با واکنش این دختر بیلیاردباز مواجه می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید