۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 32692124

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب از آتش سوزی 3 مغازه در خیابات پیروزی خبر داد و گفت: این حادثه هیچ مصدونی نداشت.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب به وقوع آتش سوزی ۳ باب مغازه کنار هم در خیابان پیروزی اشاره کرد و گفت: تلاش پلیس راهور به همراه تیم عملیات آتش نشانی در مهار آتش سوزی موفقیت آمیز بود.

به گزارش سلام نو، سرهنگ محمد رازقی در توضیح این خبر بیان کرد: ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز ششم آبان ماه اهالی خیابان ۱۵متری اول واقع در خیابان ۲۰متری افسریه در منطقه ۱۵ شاهد آتش‌سوزی ۳باب مغازه کنار هم در این محدوده بودند که دچار حریق شده بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: پس از دریافت این خبر، بلافاصله تیمی از نیروهای آتش نشانی و عوامل منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند و مشغول امداد رسانی، اطفا حریق و روان سازی ترافیک شدند.

رازقی گفت: تیم‌های استقراری پلیس راه فاتب به روان سازی ترافیکی که ناشی از تماشای شهروندان به آتش سوزی ایجاد شده بود؛ پرداختند و خوشبختانه با حضور و تلاش پلیس راهور خودروهای امدادی و تیم های آتش نشانی بعدی که قصد امداد رسانی داشتند به موقع توانستد در محل حاضر شوند و اقدامات امدادی خود را شروع کنند.

این مقام انتظامی افزود: در این بین ماموران خدوم آتش نشانی متوجه شدند که گویی فرد و یا افرادی دریکی از مغازه ها گرفتار شده و به علت وجود حریق در اطراف خود نمی توانند از محوطه خارج شوند.

وی ابراز داشت: ماموران آتش نشانی قبل از شعله‌ور شدن بیش از حد آتش و با مهارت و تخصص و شجاعتی که از خود نشان دادند وارد مغازه شدند و فردی که در داخل مغازه حضور داشت خارج و مشغول اطفاء حریق شدند.

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید. علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است .

رازقی در انتها از رانندگان خواست: در موقع دیدن حوادثی اینچنینی، به هیچ عنوان به تماشای حادثه نایستند چرا که شاید تیم های امدادی و آتش نشانی و آمبولانس پشت بار ترافیکی بمانند و به موقع به محل ماموریت خود نرسند./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید