سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف تریلی با تویوتا در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: در این حادثه راننده 30 ساله تویوتا جان باخت.

تصادف تویوتا با تریلر در تهران جوان 30 ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش سلام نو،  به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران سرعت بالا و عدم کنترل موجب برخورد شدید خودرو سواری تویوتا با تریلر باری در جاده مخصوص کرج و جان باختن راننده ۳۰ ساله این خودرو شد.

سید جلال ملکی روز پنجشنبه گفت: این حادثه ساعت ۲:۴۶ بامداد در مسیر شرق به غرب حوالی کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج رخ داد و در آن یک دستگاه خودرو سواری تویوتا با ۲ سرنشین به هنگام حرکت و بدلیل عدم تعادل به قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرد و اتاقک این خودرو سواری متلاشی شد.

وی با بیان اینکه هر ۲ سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و هر ۲ سرنشین را از داخل خودرو خارج کردند.

به گفته ملکی؛ راننده خودرو بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باخت و دیگر سرنشین نیز بدلیل مصدومیت شدید روانه بیمارستان شد.

وی سن این سرنشینان را حدود ۳۲ سال اعلام کرد و از رانندگان خواست در ساعت میانی در جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند./ رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید