مرتضی میرباقری معاونت سیما دستور داد پخش آگهی بازرگانی در شبکه پویا متوقف شود و از اول آبان در این شبکه پخش آگهی بازرگانی به   درخواست مخاطبان ممنوع است.

به گزارش سلام نو، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا اعلام کرد که از فردا اول آبان ماه هیچ‌گونه آگهی بازرگانی در شبکه پویا پخش نخواهد شد. سرشار در باره این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد؛ شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.

آگهی‌های بازرگانی نقش مهمی در تأمین بودجه صداوسیما دارند و در ماه‌های اخیر شدت و حجم گسترده این تبلیغات به نحوی اعصاب مخاطبان را به هم ریخته است. از قرار معلوم نحوه قرارداد صداوسیما با موسسات و شرکت‌های بازرگانی به نحوی است که رسانه ملی در سود فروش شریک خواهد بود و به همین دلیل است که با حجم غیرعادی از تبلیغ یک یا چند شرکت و موسسه کنکور روبرو هستیم. اما بدترین بخش ماجرا به پخش آگهی‌های بازرگانی بی‌ربط و باربط از شبکه پویا که مخصوص کودکان است برمی‌گردد. آگهی‌هایی که به نوعی خنثی‌کننده محتوای مفید این شبکه بودند و ذهن کودکان معصوم را آماج حمله‌های تبلیغی قرار می‌دادند و آثار تخریبی تربیتی داشتند.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید