بنا به اعلام روز شنبه دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای ارتقاء صلح و امنیت در منطقه روز یکشنبه ۲۱ مهرماه به تهران سفر خواهد کرد

به گزارش سلام نو، براساس بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان دیدارهایی با حضرت آیت الله علی خامنه ای مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد داشت.

نخست وزیر در این جلسات علاوه بر موضوعات مربوط به صلح و امنیت در خلیج فارس، به مسائل دوجانبه و تحولات مهم منطقه ای نیز می پردازد.

سفر فردا یکشنبه، دومین سفر نخست وزیر پاکستان در سال جاری به ایران خواهد بود. عمران خان همچنین در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران دیدار و گفت و گوی دوجانبه ای داشته است.

محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در کنفرانس خبری گفت: صلح و ثبات در منطقه آرزوی ماست و تمام تلاش خود را برای خنثی کردن تنش ها در منطقه خلیج فارس انجام خواهیم داد.

"شاه محمود قریشی"  وزیر خارجه پاکستان نیز در گفت و گو با رسانه های محلی گفت: عمران خان برای رفع اختلافات بین دو کشور مهم مسلمان عربستان و ایران به تهران سفر خواهد کرد./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید