سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلاً فعالیت خاصی در حوزه بازیگری ندارم و منتظر دریافت پیشنهاد یک فیلمنامه خوب هستم.

وی در خصوص علت کم کار بودن خود در این روزها اظهار کرد: به عقیده من به نسبت سالهای گذشته تعداد تولیدات کمتر شده است و کارها از کیفیت کمتری برخوردار هستند و پیشنهاداتی که برای بازیگری به من داده می شود، مرا راضی نمی کند.

وی در ادامه در خصوص مهمترین اولویت برای پذیرش نقش اظهار کرد: فیلمنامه در درجه اول برایم حائز اهمیت است و در مراحل بعدی تهیه کننده و عوامل پروژه برای پذیرش نقش برای بنده بسیار مهم است، البته ناگفته نماند شرایط به گونه ای شده است که امروز فقط مهم این است که مشغول به کار باشی تا امورات زندگی ات بگذرد و اولویت ها دیگر مهم نیستند.

امیر سلیمانی درادامه در خصوص شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است، اظهار کرد: خیلی از کارها با اینکه کوتاه بودند، اما در ذهن مخاطب نقش بسته اند و مردم من را با آن نقش ها می شناسند، همانند سامان رئیسی اینا در سریال پاورچین و مجید سریال نرگس و بطور کلی کارهایی که با آقای مدیری انجام داده ام، بیشتر در یاد مخاظبین مانده است، البته ناگفته نماند به عقیده بنده فیلم اخراجی ها را بیشتر مردم ایران دیده اند و نقش دکی در این فیلم به نظر من خیلی در ذهن مخاطبین مانده است.

وی در خصوص همکاری با مهران مدیری اظهار کرد: کار کردن با مهران مدیری بسیار برایم لذت بخش است و بسیار به دیده شدن بنده کمک کرد، همان چند قسمت همکاری در سربال پاورچین موجب شد که سیل پیشنهادات کاری به سمت من بیاید و همیشه در کارها احترام متقابل بین بنده و آقای مدیری رعایت شده است و من ایشان را دوست دارم و فکر می کنم که ایشان هم من را دوست داشته باشند. ( با خنده )

بازیگر سریال «پاورچین» در خصوص عدم حضور در کارهای اواخر مهران مدیری افزود : آخرین همکاری بنده با ایشان به سریال در حاشیه بر می گردد و در 8000 قسمت برنامه دورهمی از من به عنوان میهمان دعوت نکردند ( با خنده ) و در سریال هیولا هم تصمیمشان بر این بود که از همکاران قبلی استفاده نکند و به سراغ تیم جدید برای ساخت بروند و همانطور که مستحضر هستید هیچکدام از آن ترکیب سابق بازیگران در این سریال همراه وی نبودند.

وی در ادامه در خصوص تضمین شغلی در حرفه بازیگری اظهار کرد: شغل بازیگری خیلی خطرناک شده است و خیلی چیزهای دیگری وارد عالم بازیگری شده است و به عقیده من یک دنیایی به نام دنیا مجازی به عالم بازیگری ورود کرده است و اینکه هرچقدر تعداد فالوئرهای شما بیشتر باشد، دستمزد و تعداد  پیشنهادهای کاریت نیز بیشتر خواهد بود و یک آدمی مثل من که فضای مجازی را نمی فهمد طبیعتاً کم کار تر خواهد شد.

وی در خصوص علاقمندی خود به تئاتر و حضور سلبریتی ها در این عرصه خاطر نشان کرد: بسیار به فضای تئاتر علاقه مند هستم ولی یک کار در سال، در خصوص حضور افراد چهره هم باید عنوان کنم که به نظر بنده هرکسی هر کاری در هر شغلی را که میتواند انجام بدهد، این حق را دارد که انجام بدهد و این ها دسته بندی هایی است که ما انجام می دهیم و گرنه بازیگر، بازیگر است و حق دارد چه در سینما چه در تلویزیون و یا تئاتر فعالیت کند و هیچکس نه رقیب دیگری است و نه می تواند نان کسی را ببرد، زیرا روزی هر فرد از جای دیگری مقدر شده است.

وی در همین راستا ادامه داد : خاطرم هست با اینکه بنده در دانشگاه در رشته نمایش تحصیل کرده بودم، زمانی که از تلویزیون وارد فضای تئاتر شدم، همه جا گفتند و نوشتند که به ساحت تئاتر توهین شده است، چرا فلانی از تلویزیون وارد تئاتر شده است و بنده به شخصه این مسئله را قبول ندارم.

وی در پایان در خصوص مهمترین مشکلات سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد : از سینما که آمار دقیق ندارم اما در تلویزیون تعداد تولیدات همانطور که گفتم نسبت به سالهای گذشته به شدت کمتر شده است و کیفیت هم به عقیده من پایین آمده است و دلیل اصلی آن می تواند کمبود بودجه و عدم نظارت و بی توجهی به کیفیت باشد و متاسفانه امروزه شاهد نوعی دسته بندی خودی و غیر خودی در بین کارها شده ایم که در سالهای گذشته نبود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید