رییس مرکز ملی فضای مجازی با یک رسانه مجازی گفتگو کرد و اعلام کرد که خبر منتسب به وی درباره رفع فیلتر احتمالی تلگرام جعلی و ساختگی است و آن را تکذیب می‌ کند

به گزارش سلام نو، در ساعات گذشته خبری در کانال‌های تلگرامی منتشر شد که به نقل از رییس مرکز ملی فضای مجازی، عنوان کرده بود «تلگرام به زودی رفع فیلتر می‌شود»، اما «ابوالحسن فیروزآبادی»، رییس مرکز ملی فضای مجازی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد خبر منتسب به وی جعلی و ساختگی است و آن را تکذیب می‌کند.  روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی هم به شکل جداگانه این خبر را تکذیب کرد.

کانال‌های تلگرامی مختلف، «عصرخبر» را منبع خبر رفع فیلتر تلگرام اعلام می‌کردند اما چنین خبری در کانال تلگرامی یا سایت این خبرگزاری وجود ندارد. در این خبر به نقل از فیروزآبادی عنوان شده بود:

«تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند. اما چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته، الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود. با حضور جناب رئیسی در راس این قوه مکاتبات جدیدی صورت گرفته و امیدواریم که نتیجه مثبت بگیریم.»

در ابتدای مهر ماه، حکم بازداشت بازپرسی که دستور فیلتر تلگرام را داده بود، صادر شد و همین مسئله، این احتمال را به وجود آورده بود که احکام صادره از سوی وی نیز زیر سوال رود. اما سخنگوی قوه قضاییه در همین رابطه گفته بود: «این موضوع ربطی به اینکه قبلا چه احکامی ایشان صادر کرده است ندارد.»/ دیجیاتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید