سخنگوی جامعه روحانیت از حضور ناطق نوری در جلسه این تشکل اصولگرا خبر داد و گفت: آیت الله محمد علی موحدی کرمانی وی را به عنوان میهمان دعوت کرده است

به گزارش سلام نو، «غلامرضا مصباحی مقدم» عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تایید خبر حضور «علی اکبر ناطق نوری» در جلسه جامعه روحانیت مبارز کشور پس از ده سال، گفت: آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت در حاشیه آخرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام از ناطق نوری برای حضور در جامعه روحانیت مبارز کشور دعوت کرد.

وی افزود: پس از دعوت آیت الله مهدوی کرمانی و استقبال از حضور ناطق نوری در جامعه روحانیت، آقای ناطق هم در پاسخ می گویند که «دعوت کنید تا حضور پیدا کنیم»  و همانجا به شکل مکتوب از وی دعوت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: هراس اصولگرایان از حضور ناطق نوری/شیخ نور به کارزار سیاست باز می‌گردد؟

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان اینکه ناطق نوری در این جلسه به شکل میهمان حضور داشت، یادآور شد: در جلسه امروز بحث انتخاباتی مطرح نشد.

به گزارش ایرنا، ناطق نوری یکی از پایه گذاران جامعه روحانیت مبارز در سال ۱۳۵۶ است که گفته می شود پس از مناظره های رقابت های انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در جلسات جامعه روحانیت شرکت نمی کرد/ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید