پس از به ثمر رسیدن گل استقلال در نیمه دوم وقت اضافه‌، بهزاد غلامپور خوشحالی معروف خود را روی دوش استراماچونی نیز اجرا کرد

استقلال در روزی که بازی با حواشی زیادی همراه بود توانست گل‌ریحان را شکست دهد.

به گزارش سلام نو، استقلال و گل‌ریحان البرز امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت پس از ۱۲۰ دقیقه با پیروزی ۳ بر یک استقلال و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

استقلال در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست اوقات اضافه، روی یک ضد حمله به گل برتری رسید. پس از به ثمر رسیدن این گل، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان استقلال خوشحالی معروفش با علی دایی را با استراماچونی انجام داد و به روی دوش او پرید.

کادر فنی گل ریحان پس از گل‌ استقلال به سمت کمک داور بازی رفتند و اعتراض شدیدی به او کردند. آن‌ها معتقد بودند که پیش از گل استقلال خطا صورت گرفته است. اعتراض گل‌ریحانی‌ها به حدی شدید بود که بازی برای دقایق طولانی متوقف شد. پس از خاتمه مشاجره، سیدعلی،‌ داور بازی با دادن کارت قرمز به نصرتی و دو نفر از کادرفنی گل‌ریحان، آن‌ها را اخراج کرد. در بین افراد اخراج شده، آنالیزور سابق استقلال هم حضور داشت که حرکات عجیبی برای اعتراض‌هایش انجام داد.

استراماچونی در اوقات اضافه هم بارها با دستیارانش مشورت کرد که در این بین چند گفت‌وگوی کوتاه با بازیکنانش داشت.

استقلال در نیمه دوم وقت اضافه‌ها هم توانست به گل برسد. پس از این گل علاوه‌ بر غلامپور، باقی اعضای کادر فنی هم به روی دوش استراماچونی پریدند. نکته‌ای که در خوشحالی استقلالی‌ها وجود داشت، همدلی آن‌ها بود؛ به طوری که پس از این گل تبریزی به سمت اسماعیلی، زننده گل سوم رفت و در خوشحالی او شرکت کرد. فرشید اسماعیلی هم از هواداران خواست که تبریزی را تشویق کنند که در نتیجه تبریزی به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

در دقیقه ۱۱۸ یک جیمی جامپ وارد زمین شد و به سمت حسینی رفت تا او را در آغوش بکشد.

استراماچونی بارها از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

از نکات جالب توجه در جریان بازی، تلاش استراماچونی برای آرام نگه‌ داشتن بازیکنانش بود به طوری که هر وقت بازیکنان استقلال قصد اعتراض به داور داشتند، از آن‌ها خواست که آرام باشند و اعتراض نکنند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید