مجتبی زینی‌وند  رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایندگانی که ادعا کردند برخی مدارس غیر دولتی شهریه‌های ۴۰ میلیونی می‌گیرند لطفا یک مورد را را به ما نشان بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.

به گزارش سلام نو،مجتبی زینی‌وند  با اشاره به روند پیگیری شکایات مردمی از مدارس غیردولتی اظهار کرد: سامانه‌ای برای این منظور درنظر گرفته شده و پیگیری‌های لازم در ایام ثبت نام انجام شد. نظارت مستمر باعث شده میزان شکایات نسبت به گذشته کاهش خوبی داشته باشد؛ گرچه هنوز مدارسی را داریم که متاسفانه رعایت نمی‌کنند و شکایات فقط بابت افزایش دریافتی شهریه است.

وی افزود: هر موردی به ما گزارش شود بازرسان ما همان روز برای پیگیری می‌روند و پرونده‌های مربوط که نیازمند استرداد شهریه و یا دیگر پیگیری‌ها و برخورد با تخلفات باشند به شورای نظارت تهران می‌روند و در آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ضرورت بررسی شهریه‌های ۴۰ میلیونی مدارس غیردولتی گفت: این موارد در رسانه گفته می‌شود؛ اما آقایونی که مصاحبه می‌کنند هنوز یک مصداق به ما نداده‌اند. با حرف و حدیث و مصاحبه و سخنرانی که نمی‌شود؛ یک مورد را گزارش بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.

زینی‌وند تاکید کرد: مدارس حق ندارند شهریه‌های بالاتر از مصوب و ۴۰ میلیونی و ۳۰ میلیونی بگیرند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید