در سال 2017، بیش از 420 میلیون نفر به ایتالیا سفرکردند. اگر به دنبال مقصد عالی برای تعطیلات بعدی خود هستید، حتما باید ایتالیا را در لیست مکان های مورد نظر خود قرار دهید. ایتالیا هیچ کمبود مکانی برای بازدید ندارد. اما وقتی زمان کوتاهی دارید، باید اولویت بندی کنید. لیستی از مکانهای برتر بازدید در ایتالیا، در اینجا آورده شده است.

است که متأسفانه میلان در جنگ جهانی دوم تحت تأثیر بمباران قرار گرفت و تقریباً نابود شد. با این حال، از آن زمان دوباره بازسازی شده و اکنون یکی از ثروتمندترین شهرهای اروپا است. میلان یک مرکز مد با انواع بوتیک های مدرن برای کسانی است، که در زمینه مد فعال هستند.

همچنین  خانه  لئوناردو داوینچی و کلیسای جامع گوتیک، در میلان واقع است . اگر علاقه مند به معماری هستید، حتماً این مورد را به لیست مکان های خود برای دیدن اضافه کنید.

توسکانی

آخرین مورد در لیست ما یکی از مشهورترین مناطق ایتالیا است. توسکانی دارای باغ های زیتون، تاکستان ها ودرختان سرو است که بر روی تپه ها مناظر زیبایی را ایجاد کرده اند.

جاهای زیادی برای بازدید در ایتالیا وجود دارد. این مکان ها تنها چند مکان خاص برای بازدید در ایتالیا است. اگر فرصت  بیشتری دارید به شما توصیه می کنیم، از همه این مکان ها دیدن کنید.

منطقه دریاچه ایتالیا

منطقه دریاچه ایتالیا یکی از مکانهای دیدنی در ایتالیا است که در شمال ایتالیا واقع شده و حدود صد سال است که مورد علاقه وبازدید گردشگران قرار گرفته است. قسمت جنوبی دریاچه های این منطقه تقریباً مسطح است، اما قسمت های شمالی دریاچه ها ناهموار و پر از کوه است.

دریاچه گاردا، بزرگترین دریاچه دراین منطقه است و منظره آن بسیار زیبا است. پس از آن باید از دریاچه های کوهستانی درست در نزدیکی، دریاچه کومو دیدن کنید، که همان زیبایی را دارد. دریاچه دیگری با استراحتگاه های نزدیک آن، دریاچه مگگیور است. این یک مکان زیبا برای ماندن است و از نظر خانوادگی نیز بسیار زیبا و دارای محیطی دوستانه است.

روم

پایتخت ایتالیا قطعاً یکی از مکانهایی است که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید. این شهر فرهنگ و تاریخ زیاد و کهنی را در خود جای داده است. شما همچنین باید از برخی از آثار هنری به جا مانده از مایکل آنژ در مجالس سیستین بازدید کنید. همچنین می توانید از مرکز کاتولیک گرایی در واتیکان و موزه و اتیکان نیز دیدن کنید.

ساحل آمالفی

در صورت تمایل، ساحل آمالفی صخره ای زیبا برای پیاده روی است. این ساحل در منطقه جنوب غربی ایتالیا و در امتداد ضلع جنوبی شبه جزیره سورنتو قرار دارد. 13 ساحل کوچک رنگارنگ در کنار این ساحل وجود دارد که هرکدام داستان خاص خود را دارند.

سیسیل

از نظر جغرافیایی سیسیل به ایتالیا متصل نیست و حدود دو کیلومتر با سرزمین اصلی ایتالیا فاصله دارد. سیسیل جزیره بزرگی در دریای مدیترانه است. این منطقه هنوز هم یک منطقه خودمختاردر ایتالیا است و جزایر کوچک دیگری نیز در اطراف آن وجود دارد. سیسیل همچنین یک منطقه قدیمی با تاریخ و هنر فراوان است.

یکی از مهمترین چیزهایی که در این جزیره مشاهده می شود کوه اتنا است، بلندترین آتشفشان فعال در اروپا نیز در این جزیره قرار دارد.

دریاچه کومو

دریاچه کومو مکانی زیبا برای تعطیلات ساحلی است. اگر به گشت و گذار و انجام کارهای توریستی چندان اهمیتی نمی دهید، دریاچه کومو مکانی مناسب برای استراحتی بدون دغدغه است. در آنجا انواع ویلاها و هتل ها وجود دارد که در خط ساحلی مناسب برای رزرو هستند.

ونیز

ونیز یکی دیگر از مکانهای محبوب ایتالیا است. ونیز یکی از منحصر به فرد ترین آنها است.

این شهر در بخش شمال شرقی ایتالیا قرار دارد. در واقع یک مجمع الجزایر است که از 118 جزیره تشکیل شده است. این جزایر همه با پل ها و کانال های زیبا به هم وصل شده اند. کانال بزرگ یکی از شناخته شده ترین کانال های شهر است. این کانال در واقع درست وسط شهر را به دو بخش مختلف تقسیم می کند.

مکان های دیگر برای دیدن در این منطقه:

میدان سنت مارک و ریحان

پل ریالتو

کاخ دوگ

میلان

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید