خبری از افزایش قیمت در بلیت قطار برای روز اربعین نخواهد بود.مدیرعامل شرکت راه آهن کشور این خبر را تایید کرده است.

تصویر آرشیوی است

به گزارش سلام نو،  مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: نرخ بلیت قطارها برای جابجایی زاِیران در ایام اربعین، افزایش پیدا نکرده است.

سعید رسولی ظهارداشت: ستاد ویژه ای به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای خدمت رسانی به زائران در راه آهن کشور تشکیل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت بلیط قطار در این ایام بر اساس همان نرخ مصوب خواهد بود، گفت: برنامه‌ریزی‌های جدی در این خصوص صورت گرفته است و قرار است برای جابجایی ریلی زائران اقداماتی انجام شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن کشور تصریح کرد: رشد کمی و کیفی خدمات رسانی راه آهن امسال بیش از سال گذشته خواهد بود که برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه به زودی نهایی و اعلام می شود.

رسولی با تاکید مجدد بر رعایت قیمت مصوب بلیت قطار در ایام اربعین، بیان داشت: برنامه ریزی ها در حوزه سیر و حرکت و نیز بخش مسافری راه آهن در آستانه نهایی شدن است که نتایج آن طی روزهای آینده در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، شلمچه، کرمانشاه و همدان  مقاصد نهایی برای زائران اربعین هستند تا از این طریق بتوانند از مرزهای تعیین شده به کشور عراق وارد شوند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید