فلفل سفید و فلفل سیاه و فلفل قرمز علیرغم اینکه همه آنها به عنوان فلفل طبقه بندی می شوند ، فلفل سفید ، سیاه و قرمز با هم یکی نیستند و تفاوت دارند.

تفاوت هایی بین فلفل سیاه و سفید وجود دارد که اگر بدانید کمک به آشپزی بهتر شما می کند.

در مرحله اول لازم است بدانید که فلفل سفید و فلفل سیاه هر دو از یک خانواده می باشند ولی فلفل قرمز متفاوت از این دو است و در طعم آنها هم تفاوت وجود دارد،تندی فلفل قرمز به مراتب بسیار بیشتر از فلفل سفید و سیاه می باشد، همچنین خواص بیشتری دارد.

فلفل سفید

این شکل فلفل هنگامی درست می شود که پوسته بیرونی از پوست سیاه فلفل برداشته شود و فقط بذر داخلی باقی بماند .

این نوع فلفل به دلیل رنگی که دارد ، در دستور العمل های خاصی از جمله سس های سفید و سیب زمینی پوره ترجیح داده می شود.

دانه های فلفل سیاه و سفید هر دو میوه گیاه فلفل هستند ، اما به طور متفاوتی پردازش می شوند. شاخه های فلفل سیاه وقتی تقریباً رسیده و آفتاب زده می شوند ، لایه بیرونی را سیاه می کنند. برای تولید پیازهای سفید ، این لایه بیرونی قبل یا بعد از خشک شدن برداشته می شود و فقط بذر داخلی باقی می ماند.

فلفل سیاه

رایج ترین شکل فلفل ، فلفل سیاه نسبتاً غیر فرآوری شده است و شامل پوسته بیرونی است که در آفتاب خشک شده و سیاه می شود.

این فلفل نسبت به فلفل سفید و همچنین ترکیبات فعال تری که می تواند برای سلامتی مفید باشد و دارای طعم بیشتری است . فلفل سیاه همچنین می تواند مدت بیشتری تازه بماند.

جایگزین کردن فلفل سفید برای فلفل سیاه آسانتر از برعکس آن است ، به دلیل طعم بسیار تند فلفل سیاه.

فلفل سیاه از تاک معروف به piper nigrum است ، این تاک عضو خانواده Piperaceae است که به طور گسترده در سراسر سریلانکا و جنوب هند و همچنین در مناطق استوایی پرورش می یابد. در آب و هوای گرمسیری شکوفا می شود. وقتی این میوه برداشت می شود و سپس خشک می شود ، دانه های فلفل سیاه حاصل می شوند. فلفل سیاه محبوب ترین ادویه در سراسر جهان است.

فلفل قرمز

فلفل قرمز شبیه به دو مورد قبلی نیست و در واقع از خانواده فلفل های چیلی تهیه شده است.

ماده فعال فلفل سیاه و سفید پیپرین است ، در حالی که فلفل قرمز از کپسایسین بدست می آید.

همه آنها برای مقاصد دارویی و آشپزی استفاده می شوند ، اما فلفل قرمز از نظر آنتی اکسیدان ها و اثرات سلامت قدرتمندتر است .

فلفل قرمز نیز تندی بیشتری دارد

تکه های فلفل قرمز خرد شده یکی از ارقام بسیار زیاد فلفل (سرده) یا همان Capsicum  در سال است. این میوه در آب و هوای نیمه گرمسیری و گرمسیری رشد میکند. این فلفل ها برداشت می شوند ، سپس خشک می شوند و قبل از بسته بندی خرد می شوند. فلفل کاین نسخه ای بسیار ریز و بسیار تند از انواع خاص سالانه فلفل است. اگرچه تکه های فلفل قرمز خرد شده و فلفل کاین در یک خانواده قرار دارند اما از دو نوع مختلف هستند. دلیل تفاوت فلفل ها در تند بودن آنها می باشد با این حال ، این دو گونه عناصر مهمی در ادویه کاجون هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید