<br/>آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در تهران باعث شد 10 نفر از ساکنان در آتش گرفتار شوند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.<br/> <br/><br/><br/> <br/>

به گزارش سلام نو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از نجات 10 نفر در یک ساختمان دچار حریق خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رابطه با نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش در یک ساختمان مسکونی گفت: حدود ساعت ۱۰:۴۸ صبح امروز وقوع حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. بعد از این تماس بلافاصله نیرو سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات، نردبام هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان رسالت اعزام شدند.

ملکی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه دوم یک ساختمان 7 طبقه ۱۴ واحدی، رخ داده و درپی آن تمام فضای اتاق پذیرایی واحد مسکونی حدودا ۱۰۰ متری شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش مجاور است.

وی افزود: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و با هم ایمن سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق و نجات ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش را آغاز کردند که یک گروه از آتش نشان موفق شدند ۱۰ نفر از ساکنان این ساختمان شامل پنج زن و پنج مرد را از طریق راه پله و نردبام هیدرولیکی از میان دود و آتش نجات دهند. پس از آن افراد نجات یافته به اورژانس منتقل شدند اما یک به دلیل دودگرفتگی به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این میان گروه دیگر از آتش نشانان تلاش کردند شعله‌های آتش را مهار کنند و از گسترش آن به طبقات دیگر بکاهند. اکنون علت آتش سوزی در حال بررسی است و در نهایت عملیات لکه گیری تا ساعت ۱۲:۰۳ به پایان رسید.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید