برگزیدگان چهل و چهارمین جشنواره فیلم تورنتو از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انتخاب خواهند شد زیرا اکثر منتخبین در سالهای گذشته در مراسم اختتامیه شرکت نکرده‌اند. 

به گزارش سلام نو به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، یکی از معترترین جشنواره‌های سینمایی جهان که هر سال نقش مهمی در معرفی فیلم‌های موفق فصل جوایز سینمایی دارد تصمیم گرفته برنده مهم‌ترین جوایز خود یعنی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و همچنین برندگان بخش رقابتی را به صورت آنلاین معرفی کند.

مسئولان برگزاری این رویداد سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کردند این تصمیم به سبب سرعت شبکه‌های اجتماعی در انتشار خبر برندگان گرفته شده است، ضمن این که در سال‌های گذشته و در هنگام برگزاری مراسم اختتامیه در انتهای جشنواره بسیاری از برندگان دیگر در شهر تورنتو حضور نداشتند.

برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره تورنتو همواره به عنوان اثری پیشتاز در جوایز اسکار معرفی می‌شود. سال گذشته فیلم «کتاب سبز» ساخته «پیتر فارلی» و با بازی «ویگو مورتنسن» و «ماهرشالا علی» جایزه نخست جشنواره تورنتو را کسب کرد و در انتها جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد.

چهل و چهارمین جشنواره فیلم تورنتو از ۵ الی ۱۵ سپتامبر (۱۴ تا ۲۴ شهریور) در حال برگزاری است.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید