فرمانده انتظامی اهواز خبر داد که یک قاتل فراری را قبل از خروج از کشور به دام انداخته است

به گزارش سلام نو، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان اهواز، عوامل انتظامی بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: پس از اعزام مأموران کلانتری ۱۷ به محل حادثه و بررسی موضوع، مشخص شد که این نزاع و درگیری پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و یک موتورسیکلت رخ داده و متعاقب آن، راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر شده و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو، راننده موتورسیکلت را مجروح کرده و از صحنه متواری شده است.

دالوند ادامه داد: پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، این فرد به علت جراحت وارده فوت کرد و در پی این حادثه، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اهواز انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات انجام شده توسط پلیس و هماهنگی مرجع قضایی، مأموران کلانتری ۱۷ اهواز موفق شدند ظرف مدت کمتر از سه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی است، در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد، قصد خروج از کشور به عراق را داشت، در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: خودکنترلی و خویشتن‌داری در زمان عصبانیت مانع وقوع حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر ناشی از خشم می‌شود./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید