ما هنگام تغییر فصل به بهار و تابستان، لباس های با رنگ های تیره و پارچه های سنگین را کم تر استفاده می کنیم. ما می خواهیم ضمن حفظ بودجه، خود را سبک تر نشان دهیم. پشت سر گذاشتن، نه تنها به معنی رها شدن از لباس های اضافی است، بلکه همچنین به معنای از دست دادن استرس اضافی است که داشتن یک کمد کثیف و بی نظم به شما تحمیل می کند. علاوه بر این ها ما باید به دلیل نگه داشتن لباس هایی که هنوز برچسب ها روی آنها کنده نشده عذاب وجدان داشته باشیم.

چرا باید کمد را از لباس های اضافی خالی کرد؟

کمد های ما می توانند واقعیت های فعلی ما را منعکس کنند. "آنچه شما نگه دارید، مختص شماست". اگر شما در حال نگه داشتن لباس ها برای یک شخص، مکان یا اندازه ای هستید که قبلاً بوده اید. رها کردن انها بسیار راحت تر است.  زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند که  برای امروز بهترین باشید. روند پاک سازی کمد شما با یک فرم ارزیابی شروع م یشود. شما می توانید با پرسیدن سوالات واضح به اجرای بهتر این روند کمک کنید. سوالاتی در مورد اینکه چه لباسی مناسب شماست؟ چه سبکی دوست دارید؟ فردی که از پوشش او پیروی می کنید کیست؟ اهداف شخصی و حرفه ای شما چیست؟ آیا به آنها دسترسی دارید؟ چگونه لباس های مختلف را با هم ست می کنید؟

پاسخ صادقانه به این سوالات، شما را در مسیر صحیح قرار خواهد داد. اما پس از آن شما نیاز به آزمون وخطا دارید. با احساس اطمینان ازمو و آرایش درمقابل یک آینه تمام قد بایستید تا یک دوست از شما عکس بگیرد. توصیه می شود از تلفن همراه خود برای دیدن تصاویر عینی  در کنار هم استفاده کنید. در فضایی با نورپردازی مناسب کار کنید. ما اغلب به سرعت لباس می پوشیم و به کیفیت پارچه توجه نمی کنیم.

در اینجا چند سوال مطرح شده که به شما برای تمیز وسبک نگه داشتن کمدتان کمک می کند

از خود درمورد لباس هایتان سوال بپرسید

وقتی هر لباسی را می پوشید، از خود بپرسید که چه احساسی به شما می دهد. آیا هم چیز متناسب است؟ آیا رنگها همخوانی دارند؟  آیا این احساس را به عنوان فردی که در مسیر رسیدن به اهداف خود است، می کنید؟ آیاچیزهای دیگری وجود دارند که بتوان ترکیب جدیدی ایجاد کرد؟

لباس هایی را که نتوانسته اید از آنها  استفاده کنید، از کمد حذف کنید. زمان آن رسیده است که لباس های  قدیمی تری که نپوشیده اید، را رها کنید.

چطور دسته بندی کنید؟

برای دسته بندی دور ریختنی ها از سه کیسه استفاده کنید: زباله، اهدا و تحویل. هنگامی که کیسه ها آماده رفتن هستند، فوراً آنها را از خانه بیرون ببرید تا دچار تردید نشوید.

حالا که کمد فقط شامل چیزهایی است که شما دوست دارید و باعث می شود احساس خوبی داشته باشید، لیستی از مواردی را برای خرید بنویسید. آیا یک جفت شلوار روشن و شفاف تا مچ پا، بهتر با لباسم ست می شود؟ آیا کمربند دیگری آن لباس سیاه را به روز می کند؟ آیا یک گردنبند یا گوشواره جدید درافزودن درخشش به  بلوز مورد علاقه ام کمک  خواهد کرد؟

چگونه خرید کنید؟

لیست در دست، حالا در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید. شما سعی در دوباره پر کردن کمد ندارید، بلکه کمد لباس های خود را پر می کنید تا احساس کنید مطابق مدل مورد علاقه تان لباس می پوشید. گاه فضای بیشتر بین وسایل لباس چیز خوبی است.

هنگام خرید "داشتن لیست و برنامه" به شما کمک می کند تا از سردرگمی انتخاب نجات پیدا کنید. از پوشیدن و خریدن لباسهایی  که فقط در یک  فصل قابل پوشیدن است، خودداری کنید. با انجام این کارها از خرید خود پشیمان نمی شوید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید