۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 27614971

<br/>۳ کوهنورد که برای صعود قله به ارتفاعات کوه کلونچین زردکوه شهرستان کوهرنگ رفته بودند، در بازگشت مسیر را گم کرده و نتوانستند راه برگشت را پیدا کنند.<br/>

به گزارش سلام نو، سیداحمد مرتضوی فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری روز شنبه افزود: این ۳ کوهنورد کوهرنگی پس از صعود به ارتفاعات، قرار بود ظهر روز جمعه بازگردند، اما شب گذشته ، بازنگشتن این ۳ نفر به جمعیت هلال احمر شهرستان اطلاع رسانی شد.

وی از حضور یک تیم امداد کوهستان به منطقه خبر داد و گفت: ۲ نفر از کوهنوردان تا ساعت ۲۳ شب گذشته پیدا و توسط امدادگران به پایین کوه اعزام شدند.

مرتضوی فرد اظهار داشت: یکی از کوهنوردان که مسیر را گم کرده بود، در مسیر حرکت بیهوش شده بود که با تلاش امدادگران بامداد روز شنبه پیدا و به پایین کوه اعزام شد.

کلونچین (کلونچی) با ارتفاع ۴ هزار و ۲۲۱ متر،در بخش مرکزی این استان در جنوب شرقی شهر چلگرد و سد دوم کوهرنگ واقع شده که بلندترین قله این رشته کوه می‌باشد.

بعد از کلونچین، قله‌های هفت تنان با ارتفاع ۴ هزار و ۱۸۰ متر ، شاه شهیدان با ارتفاع ۴ هزار و ۷۶ متر و دوزَردِه با ارتفاع ۴ هزار متر بلندترین قله‌های رشته کوه زردکوه هستند./رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید