طبق اعلام فیفا، سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم آمیان فرانسه برای چند ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. وی در مصاحبه‌ای درباره پرونده نقض قرارداد با تیم اسپانیایی اوئسکا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سلام نو و به نقل از کانال فوتبال سوئد، فیفا بازیکن ایرانی تیم آمیان را چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد. این بازیکن ایرانی اواخر تابستان سال قبل به تیم آمیان در لیگ فرانسه پیوست ولی قبل از آن گفته شد که با تیم اسپانیایی اوئسکا به توافق رسیده است.

سامان قدوس در واکنش به محرومیت خود از طرف فیفا گفت: باشگاه اسپانیایی تمایل به جذب من داشت و ابراز علاقه کرد و من هم به این باشگاه رفتم و توافق‌ها صورت گرفت و در ادامه باید توافقاتی نیز بین دو باشگاه اوسترشوندز و اوئسکا قرار می‌گرفت که به نظر من مشکل اصلی کار در اینجا بود و من واقعا نقشی در این مورد نداشتم.

بخش رسانه‌ای فیفا نیز اعلام کرد بازیکن باید تمام چهار میلیون یورو خسارت را به باشگاه اسپانیایی پرداخت کند و محرومیت نیز شامل بازیکن یعنی سامان قدوس و باشگاه می‌شود.

باشگاه آمیان نیز از بازیکن خود حمایت کرد و عنوان کرد که نباید در این زمینه متضرر شود.

این در حالی است که تیم اوسترشوندز نیز اعلام کرد به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد و از این تصمیم فیفا شگفت زده شده و اصلا انتظار چنین تصمیمی را نداشته است./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید