ستاره تیم ملی ایران به قراردادی یک ساله و قرضی به لیگ بلژیک رفت و به تیم یوپن ملحق شد

به گزارش سلام نو، سعید عزت‌اللهی که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از روستوف راهی ردینگ انگلیس شده بود، با اتمام فصل به باشگاه روسی بازگشت ولی از ابتدای شروع بازی‌های لیگ برتر روسیه تاکنون فرصت حضور در مسابقات را پیدا نکرد تا شایعه جدایی‌اش از این تیم شنیده شود.

این هافبک دفاعی ۲۲ ساله که کارش را در ملوان انزلی آغاز کرد و طی سالیان اخیر برای تیم‌های اتلتیکو مادرید اسپانیا، روستوف، آنژی ماخاچ کالا، آمکار و ردینگ انگلیس به میدان رفته، با عقد قراردادی به مدت یک فصل و به‌عنوان بازیکن قرضی به یوپن بلژیک پیوست.

یوپن بلژیک سال گذشته نیز در یک نیم‌فصل مرتضی پورعلی‌گنجی را دراختیار داشت که این بازیکن عملکرد خوبی برای این تیم ارائه داد و حالا با سعید عزت‌اللهی قراردادی قرضی که قابلیت انتقال قرضی در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ را دارد، قرارداد بست.

در حال حاضر کاوه رضایی، میلاد محمدی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی به‌عنوان بازیکنان ایرانی در ژوپیر لیگ بلژیک بازی می‌کردند و سعید عزت‌اللهی پنجمین ملی پوش ایرانی محسوب می‌شود که قرار است در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در لیگ این کشور به میدان برود.

عزت‌اللهی فصل قبل تنها ۴ بازی در ردینگ انگلیس انجام داد و در بیشتر مسابقات چمپیونشیپ به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود و همچنین از ابتدای لیگ برتر روسیه در مسابقات روستوف حضور نداشت، اما امیدوار است با انتقال به یوپن بلژیک روزهای بهتری در انتظارش باشد.

کریستوف هنکل، مدیر باشگاه یوپن درباره انتقال عزت‌اللهی به این تیم می‌گوید: «سعید عزت‌اللهی توانایی‌های خود را در لیگ برتر روسیه و تیم ملی ایران ثابت کرده است؛ سعید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مسابقات گروهی برابر اسپانیا و پرتغال به میدان رفت؛ گرچه او تنها ۲۲ سال سن دارد، اما تاکنون ۲۸ بار برای تیم ملی بزرگسالان ایران بازی کرده و من اطمینان دارم او به یوپن کمک زیادی می‌کند؛ ما صمیمانه از عزت‌اللهی در یوپن بلژیک استقبال می‌کنیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.»/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید