کسب و کارها باید در دیجیتال مارکتینگ اصولی را رعایت کنند که بدون آنها حتی نمی توانند یک آگهی موفق را هم رپورتاژ کنند و در نتیجه موفقیتی در جلب نظر مشتری نخواهند داشت

کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا همواره انتشار رپورتاژ آگهی را روشی موثر و کارآمد برای ارتقاء جایگاه وبسایت و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو می‌دانند. اما اینکه شما صرفا رپورتاژ آگهی سفارش دهید، می‌تواند برایتان موفقیت‌آمیز باشد و میزان فروش شما را افزایش دهد؟ انتشار رپورتاژ آگهی اصول و قوانینی دارد که اگر به درستی از آنها پیروی نکنید نمی‌تواند برای شما موثر واقع شود.

به گزارش سلام نو،  آن دسته از کسب‌ و کارهایی که در فضای وب فعالیت می‌کنند و به صورت مستقیم با واژه دیجیتال مارکتینگ دست و پنجه نرم می‌کنند، باید روش‌های جدید و به‌روز را در این راستا به کار بگیرند تا در بین رقبا موفق ظاهر شوند. اکنون برای اینکه در انتشار رپورتاژ آگهی بهترین نتیجه را بگیرید باید از اشتباهات اساسی در این کار دوری کنید.

متن را سئو نمی‌کنید

برای اینکه یک رپورتاژ آگهی تاثیر خود را به درستی روی مخاطب بگذارد باید در انتخاب انکرتکست‌ها یا همان عبارت‌هایی که بک‌لینک روی آنها قرار می‌گیرد، هوشمندانه عمل کنید تا مخاطب را به وبسایت خود بکشانید. از طرفی، انتخاب کلید واژه‌ها و چگالی آن در متن نکته دیگری است که همواره باید مد نظر داشته باشید تا مطلب شما در میان دیگر مطلب‌ها در صدر نتایج جستجو نشان داده شود.

به اعتبار وبسایت ناشر توجه نمی‌کنید

هر چقدر اعتبار وبسایت ناشر بالاتر باشد، متن شما نسبت به دیگر مطالب بهتر دیده می‌شود. بنابراین، باید در انتخاب وبسایت گذارنده نکاتی را از قبیل: آتوریتی وبسایت، نرخ اسپ اسکور، رتبه الکسا و دیگر موارد را در نظر بگیرید.

به ارتباط موضوعی سایت ناشر توجه نمی‌کنید

بهتر است بدانید رپورتاژ آگهی باید در وبسایت‌هایی منتشر شود که مرتبط به کسب‌وکار شما هستند. هر چقدر این ارتباط بیشتر باشد مخاطبان بیشتری را می‌توانید به مشتری تبدیل کنید. در این میان، وبسایت‌های خبری معتبر که  از بازدید بالایی برخوردار هستند، می‌توانند گزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی باشند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید