رسانه ملی در نوروز 98 با سریال های متنوعی میهمان مردم خواهد بود.

به گزارش سلام نو ، دهه فجر، نوروز و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصت مناسبی است تا سیما با همکاری برنامه سازان و کارگردانان خود با سریال‌های متفاوت مهمان خانه‌ها شود. شبکه یک با سریال جدید سعید آقاخانی «ن. خ»، شبکه دو با دو سریال «شش قهرمان و نصفی» و «ساده دلان» و شبکه سه سیما با مجموعه تلویزیونی «مُر قانون» مهمان خانه های مردم در نوروز ۹۸ هستند.

شبکه یک

«ن. خ» مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز ۹۸ است که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن را مهدی فرجی برعهده گرفته است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فیلمنامه سریال تلویزیونی «ن. خ» به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به نگارش درآمده است.

شبکه دو

پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»؛ این گروه نوروز ۹۸ با مجموعه «ساده دلان» مهمان خانه‌های مردم  می شوند.

بنا به گفته حامد عنقا مراحل پیش تولید و تولید این سریال هنوز شروع نشده است.

البته پیش از این مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت برای پخش در نوروز ۹۸ در نظر گرفته شده بود که باید دید مدیران این شبکه کدام سریال را انتخاب می‌کنند.

سریال «شش قهرمان و نصفی» یک فضای سرگرم‌کننده، طنز و شاد با ریتم تند و فعال، برای خانواده‌ها دارد و موضوع اصلی آن، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

این پروژه تلویزیونی با حمایت سیمافیلم تولید می‌شود و احتمالا از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. همه بازیگران خردسال و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی»  حضور دارند. چهره‌های معروف و هنرمندی از جمله اکبر عبدی هم در بخش بزرگسال این سریال حضور خواهند داشت.

شبکه سه

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شنبه (۸ دی ماه) کلید خورد و برای نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... در این سریال بازی می کنند.

سریال «پرچین»

سریال «پرچین» به کارگردانی هادی نائیجی یکی دیگر از گزینه‌های نوروز ۹۸ است که در ۲۰ قسمت در حال نگارش است.

قصه «پرچین» خانوادگی است و مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی نگارش این سریال را برعهده دارند./باشگاه خبرنگاران

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید