یک دختر جوان آمریکایی 21 ساله که در ایام تعطیلات به جزایر باهاما به همراه خانواده اش رفته بود، موقع غواصی در دریا و بغل دست مادرش به دهان دو کوسه افتاد و تکه تکه شد

به گزارش سلام نو به نقل از دیلی‌میل «گوردان لیندسی» اهل ایالت کالیفورینا که به در دانشگاه «لویولا ماریماونت» لس‌آنجلس درس می‌خواند، در منطقه ویژه غواصی در جزایر باهاما اسیر دو کوسه مهاجم شد و جان باخت. کوسه اول، بازوی راست او را درید و هنگامی که او سعی کرد با یک دست خود را به مادرش برساند، طعمه کوسه دوم شد.

مایکل لیندسی، پدر این دختر، به روزنامه «گود مورنینگ آمریکا» گفت: «در آن روز خانواده تصمیم گرفتند هر کدام به کاری مشغول شوند. گوردان و مادرش به غواصی پرداخته و بقیه افراد خانواده برای دیدن خوک‌ها به منطقه‌ای در آن نزدیکی رفتند. در حالی که ما به خوک‌ها نگاه می‌کردیم از یکی از رهگذران شنیدم که دختر جوانی در دریا اسیر کوسه‌ها شده است.»

آقای لیندسی در ادامه گفت: «با شنیدن این خبر به سرعت خود را به محل حادثه رساندم و دخترم را دیدم که کوسه‌ها او را محاصره کرده‌اند.»

مادر این دختر نیز گفت که هیچ‌کش به دخترش درباره وجود کوسه‌ها در آن نزدیکی هشدار نداده بود. خانم لیندسی درباره جزئیات این حادثه گفت: «زمانی که کوسه دوم به دخترم حمله کرد، برای کمک به او رفتم، ولی نتوانستم مانع آسیب دیدن دخترم شوم، با این حال توانستم او را از آنجا خارج کرده و روی صخره‌ای در آن نزدیکی بالا بیاورم.»

در بیانیه‌ای که خانواده لیندسی درباره مرگ دخترشان صادر کردند، آمده قایقی که دختر و مادرش را به ساحل برده، هیچگونه امکانات امداد و نجات نداشته، ولی با اینحال تا زمان رسیدن به ساحل گوردان زنده بوده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت./ رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید