انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه  رئیس دادگستری استان تهران از سکونت یک میلیون تبعه غیرمجاز در تهرا سخن گفت.

به گزارش سلام نو، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان تهران گفت: بیش از ۵٢ درصد مالیات و بیش از ٢٠ درصد از صنایع کشور در تهران وجود دارد.

وی افزود: همچنین سرریز آسیب‌های اجتماعی در تهران است و در سایه تعامل و هماهنگی میان قوا ی سه گانه در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید سطح خدمت رسانی به مردم افزایش یابد و از ظرفیت‌ها استفاده شود.

محسنی بندپی به سرفصل‌های همکاری قوا اشاره کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی را جزو این سرفصل‌ها است و رهبری طبق ماده ٨٠ قانون برنامه ششم توسعه پیشگیری را اولویت دانسته و با این نگرش راهبردها و ریل گذاری‌ها انجام شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: دادگستری این استان در شورای تامین به عنوان رکن این شورا شرایطی را فراهم کرده تا در موقعیت‌های لازم ورود کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس گفت: برنامه ریزی‌های خوبی با مشارکت دادگستری آغاز شده، هرچند زود شروع شده اما با آمادگی به استقبال انتخابات می‌رویم زیرا اعتقاد داریم مهمترین مهمات ما در مقابل دشمنان، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

محسنی بندپی افزود: مسأله دیگر حمایت از تولید، رونق اشتغال و رفع موانع برای جذب سرمایه‌گذاری ها است و در همه جلسات نگاه حقوقی و قضایی وجود دارد./فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید