یک رزمایش مشترک توسط نیروی دریایی مصر و فرانسه در دریای مدیترانه برگزارشد.<br/> <br/><br/> <br/>

به گزارش سلام نو، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نیروی دریایی مصر و فرانسه امروز (چهارشنبه) یک رزمایش مشترک را در دریای مدیترانه برگزار کردند.

این رزمایش با مشارکت ناوچه مصری "دمیاط" و ناوچه فرانسوی "جین بارت" و در چارچوب طرح فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر برای تقویت و حمایت از همکاری نظامی با تمامی کشورهای دوست و برادر و در راستای حمایت از ارکان همکاری مشترک میان نیروهای مسلح دو کشور برگزار شد.

این رزمایش شامل آموزش برای برنامه ریزی و آمادگی برای برای اجرای مأموریت‌های رزمی در دریا با استفاده از گروه‌های فرماندهی مصر و فرانسه و اجرای فعالیت‌های رزمی از جمله استفاده از بالگردها برای حمایت از فعالیت‌های رزمی تشکیلات دریایی و همچنین تقویت اقدامات مربوط به امنیت دریایی در مناطق فعالیت یگان‌های دریایی و اجرای سناریوهای مختلف مربوط به این اقدامات مانند حق بازرسی کشتی‌های مشکوک است.

این تمرینات به منظور تقویت مهارت‌ها، تبادل تجربیات، تایید مأموریت‌ها و آموزش شیوه‌های اجرایی آنها، شناخت مدرن‌ترین سیستم‌ها و شیوه‌های مبارزاتی و همچنین حمایت از تلاش‌ها برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه انجام شد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید