سرپرست سازمان آتش نشانی خبر داد که یک شهروند در شهر نهاوند در یک گودال آب معدنی غرق شده است

به گزارش سلام نو، حسین روستائی ، در این رابطه اظهار کرد: در این تماس تلفنی کمک رسانی و همکاری با سازمان آتش نشانی نهاوند برای نجات شخص غرق شده در گودالی که در کنار معدن سیمان در نهاوند رخ داده بود، درخواست شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران سازمان آتش نشانی ملایر با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد و به محض رسیدن مأموران آتش‌نشانی در گودال مذکور که اطراف آن پر از سنگلاخ بود، عملیات نجات را آغاز کردند.

روستائی با بیان اینکه چهار تن از نیروهای غواص امدادگر آتش نشانی ملایر به درون آب رفته و پس از جستجو موفق شدند جسد بی جان فرد غرق شده را پیدا کنند و به بیرون انتقال دهند، اظهار کرد: در محل فوق تابلوی "شناکردن در این محل ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد" نصب شده بود اما متأسفانه شهروندان هیچ گونه توجهی به این هشدار نمی کنند.

وی درباره عملکرد این سازمان طی هفته گذشته گفت: نیروهای عملیاتی به صورت درون شهری و برون شهری اقدامات خوبی انجام داده است که از جمله آن می توان به 11 مورد اطفای حریق علف های هرز، 11 مورد اطفای حریق باغات و مزارع، 3 مورد امداد نجات، یک مورد تأمین امنیت و اطفاء حریق منزل اشاره کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر بیان کرد: طی گزارش اپراتور سامانه ۱۲۵ سازمان مبنی بر ایجاد مزاحمت های تلفنی بعضی از شهروندان به شماره ۱۲۵ مانع از ارائه خدمات به موقع آتش نشانان به شهروندان خواهد شد خودداری کنند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید