<br/>یک مادر آمریکایی به علت پارگی کیسه آب، در 23 هفتگی نوزاد خود را وضع حمل کرد که در کمال تعجب فرزند او که به اندازه کفت دست پدرش است زنده ماند و در انکوباتور قرار داده شد <br/>

به گزارش سلام نو، یک مادر جوان 25 ساله به نام " اللون اسمارت " از منطقه " آیووا " آمریکا در طی اقدامی جالب و معجزه آمیز توانست جنین 23 هفته ای خود را با وزن 370 گرمی را که قرار بود در تاریخ ششم نوامبر به دنیا بیاورد را در 11 ژوئیه به دنیا آورد و علت اصلی آن هم پاره شدن کیسه آب او بود.

این واقعا اتفاقی کاملا معجزه آمیز می باشد که در چند وقت اخیر رخ داد و جنین او هم اکنون زنده است و این در حالی است که پزشکان به او گفته بودند که شانس کافی برای زنده ماندن جنینش را ندارد. اللون در طی مصاحبه ای گفت :" آنها به من گفتند که شانس کافی برای زنده ماندن جنین وجود ندارد. این لحظه ای بود که احساس جدایی با فرزندم را حس کردم."

مادر جوان اما نهایت تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند آرامش خود را حفظ کند تا به جنین آسیبی نرسد و اما طولی نکشید که جنین بصورت آمیزی به دنیا آمد و ابعاد او دقیقا هم اندازه دست پدر او به نام " Jordan Morrow " می باشد و هنوز هیچ یک از والدین موفق به لمس جنین خود نشده اند و هم اکنون در انکوباتور در حال مراقبت می باشد.

جنین زودرس در تاریخ 6 نوامبر از بیمارستان مرخص خواهد شد و این چیزی بیش از یک معجزه نیست!/ رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید