نفرات تیم پرسپولیس برای بازی دوستانه مقابل پیکان تهران اعلام شدند که سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا همچنان دور از ترکیب قرار دارند

به گزارش سلام نو، دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر پیکان در شرایطی آغاز شده که گابریل کالدرون قصد دارد با ترکیب: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمدنوراللهی، فرشاد احمدزاده، محمد امین اسدی، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور تیمش را به میدان بفرستد.

بیرانوند بعد از خروج از ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر نیروی زمینی بار دیگر با پیراهن شماره یک به میدان خواهد رفت و در خط دفاعی نیز زوج کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی و محمد نادری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست به میدان فرستاده شده اند.

احمد نوراللهی تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم مدنظر کالدرون است که جلوی خود فرشاد احمدزاده را در سمت راست، وحید امیری را در سمت چپ و مهدی ترابی را به عنوان هافبک بازیساز می‌بیند.

علی علیپور و محمد امین اسدی نیز دو مهاجم پرسپولیس در این بازی هستند که وظیفه سود بردن از فرصت‌ها در جلوی دروازه پیکان را برعهده دارند.

این دیدار از ساعت 18 و با قضاوت یاسر همرنگ در استادیوم شهید کاظمی و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران در حال برگزاری است.

قرار است نفراتی که در این دیدار به میدان نخواهند رفت از ساعت 20 در گروهی جداگانه زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پشت سر بگذارند.

سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت و با صلاحدید کادرفنی در این بازی به میدان نرفته‌اند./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید