اریک اشمیت مدیر اجرایی شرکت گوگل بود و در علوم کامپیوتری توانمند بود و در سن ۲۵سالگی در زیراکس کار می کرد و در سن ۲۷سالگی کارشناسی ارشد و دکتری خود را از دانشگاه برکلی گرفت.

وارن بافت

وارن بافت در طول تاریخ آمریکا جزء موفق ترین سرمایه گذاران است که در سال ۲۰۰۸توانست به عنوان ثروتمندترین مرد و در سال ۲۰۱۵به عنوان سومین فرد ثروتمند دنیا شناخته شود.

او از دوران جوانی اش علاقه زیادی به کسب و کار و خرید و فروش مانند فروش آدامس، پخش روزنامه، فروش توپ گلف، تمبرو حتی کار کردن در میوه فروشی پدربزرگش داشت.

الون ماسک

الون ماسک یکی از افراد ثروتمند جهان است که نخستین شرکت اینترنتی خود را در سن ۲۵سالگی راه اندازی کرد. الون ماسک در سن بیست و چهارسالگی مقطع دکتری دانشگاه استنفورد را رها کرد و شرکتی به نام Zip2 را تأسیس کرد که پس از چهار سال به شرکتی به نام کامپک Compaq واگذار شد.

وی پولی را که دریافت کرد برای راه اندازی شرکت دیگرش به نام پیپال که یکی از شرکت های مشهور جهان است اختصاص داد.

جف بزوس

جف بزوس مدیر عامل پایگاه آمازون.کام است که در سن بیست و پنج سالگی در زمینه مالی فعالیت می کرد و هنگامی که بیست و شش سال داشت نائب رئیس یکی از شرکت ها شد.

او برای این که بتواند یکی از ثروتمندترین افراد جهان شود به فروش کتاب به صورت اینترنتی و گسترش دادن این ایده پرداخت و سپس به فعالیت در زمینه فروش آنلاین محصولات در سراسر دنیا پرداخت.

مریسا مایر

مدیر تجاری و مدیر عامل یاهو، مریسا مایر بیستمین کارمند گوگل و نخستین مهندس زن شرکت گوگل بود و سپس به راه اندازی شرکت خود یاهو پرداخت.

استیو جابز

استیو جابز در سن بیست و یک سالگی به همراه یکی از دوستان خود شرکت اپل را راه اندازی کرد و بیست و پنج ساله بود که اپل را به شهرت رساند و میلیونر شد.

گفته می شود که استیو جابز به فردی گفته است که قول می دهد  اجازه نمی دهد پول زندگی اش را خراب کند.

اریک اشمیت

اریک اشمیت مدیر اجرایی شرکت گوگل بود و در علوم کامپیوتری توانمند بود و در سن ۲۵سالگی در زیراکس کار می کرد و در سن ۲۷سالگی کارشناسی ارشد و دکتری خود را از دانشگاه برکلی گرفت.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ هنگامی که حدود بیست سالگی اش بود ایده فیسبوک را داشت و روی آن فعالیت و کار می کرد و در سن بیست و پنج سالگی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده بود و در سن پایین از جمله ثروتمندان جهان بود.

او یک آمریکایی و کارآفرین اینترنتی است که دارایی او در سال ۲۰۱۳حدود ۱۶.۸بیلیون دلار بود.

او که جزو ۱۰۰ثروتمند جهان است در سن بیست و سه سالگی اش بیلونر شد و سهام اپلیکیشن اینستاگرام و فیسبوک را خریداری کرد.

مارک کیوبن

مارک کیوبن هنگامی که بیست و پنج ساله بود با وجود فارغ التحصیلان شدن از دانشگاه ایندیانا در یک کافه در شهر دالاس کار می کرد و سپس در یک شرکت فروش رایانه رومیزی فعالیت می کرد.

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون هنگامی که بیست و پنج ساله بود به عنوان مدیر عامل موفق شرکت ویرجین فعالیت می کرد و هنگامی که سی سال داشت شرکت او بین المللی شده بود.

شریل سندبرگ

شریل سندبرگ در سن بیست و پنج سالگی خود در دانشکده اقتصاد دانشگاه هاروارد آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کرد او سپس مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک شد و زیر نظر استاد خود در بانک جهانی فعالیت کرد.

لری الیسون

لری الیسون در سن بیست و دو سالگی به برکلی کالیفرنیا رفت و در سن بیست و پنج سالگی خود به عنوان یک برنامه نویس فعالیت می کرد و به طور مداوم تغییر شغل می داد.

سپس در شرکت هایی چون فایر منز فاند، ولز فارگو و امپکس به فعالیت پرداخت و سپس به شرکت امدال رفت و روی نخستین آی بی ام مین فریم(بزرگ رایانه آی بی ام) کار کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید