باشگاه زنیت که سردار آزمون در آنجا توپ می‌زند در آستانه توافق نهایی با مالکوم، بازیکن برزیلی بارسلوناست.<br/> <br/><br/> <br/>

به گزارش سلام نو، مالکوم یکی از خریدهای گران قیمت بارسلونا در تابستان سال قبل بود. این بازیکن برزیلی در فصلی که گذشت کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی آبی‌اناری را به دست آورد. او در فهرست فروش بارسلونا قرار گرفته است و در آستانه جدایی از این تیم است.

زنیت روسیه مشتری جدید مالکوم است. رئیس این باشگاه روسیه‌ای مذاکره با این بازیکن برزیلی را تایید کرد و تاکید کرد که در آستانه جذب او هستند.

الکساندر مدودف، رئیس باشگاه زنیت گفت: مذاکره با باشگاه بارسلونا برای جذب مالکوم به مراحل نهایی خود رسیده است و در آستانه جذب این بازیکن برزیلی هستیم.

روزنامه اسپورت نوشت که بارسلونا برای فروش مالکوم ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد اما رئیس باشگاه زنیت چنین رقمی را رد کرد و گفت: ۴۰ میلیون یورو؟ این بسیار دور از انتظار است.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران در زنیت بازی می‌کند و از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان تیمش است. او در دیدار اخیر زنیت هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و توانست سریع‌ترین گل تاریخ این باشگاه روسیه‌ای را در لیگ این کشور به ثمر برساند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید