جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است،گفت:  ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم، فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.

به گزارش سلام نو،جعفر کاشانی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: «بالاخره پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار است که جایگاهش را یک شبه به دست نیاورده.»

او در واکنش به اینکه خیلی‌ها از پیشکسوت تا بازیکن به شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس انتقاد دارند، گفت: «از سن و سال من گذشته که در مورد این چیزها صحبت کنم من فقط آرزوهایم را می‌گویم. آرزو دارم که باشگاه هدفمند جلو برود تا به معنای واقعی کلمه باشگاه شود. اینها آرزوی من است.»

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: «ما تلاش می‌کنیم تا تیم قهرمان شود و به موفقیت برسد، اما آیا در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم قهرمان شدیم؟ این همه تلاش می‌کنیم که برنامه‌ریزی درست انجام بدهیم. مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.»

کاشانی در پایان گفت: «توصیه من به جوانان و فوتبالیست این است که بدانند عمر فوتبال کوتاه است و تنها چیزی در آینده از آنها می‌ماند رفتار صادقانه است که می‌تواند سرمایه عظیم برای آنها باشد.»/خبر آنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید