مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در نمایشگاه هوایی کیش خدمات و تجهیزات ارائه شده به ایرلاین های داخلی معرفی خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد امکان همکاری بین کشورهای خارجی با شرکت های داخلی است.

به گزارش سلام نو و به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ ستاد عبدالکریم بنی طرفی معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی کیش که از ۵ تا ۸ آذر برگزار خواهد شد، ضمن اعلام این خبر گفت: برای صادرات آن دسته از تجهیزات و محصولاتی که مجوز صادرات آن را داریم به کشورهای طرف قرارداد، اقدام کرده ایم.

وی افزود: در نمایشگاه هوایی کیش خدمات و تجهیزات ارائه شده به ایرلاین های داخلی نیز معرفی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، هدف از برگزاری نمایشگاه را ارائه دستاوردها و ایجاد امکان همکاری بین کشورهای خارجی با شرکت های داخل کشور عنوان کرد.

بنی طرفی با اشاره به حضور طرف های خارجی در نمایشگاه صنایع هوایی کشور گفت: شرکتهایی از کشور چین، روسیه، اندونزی، پاکستان و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و برنامه های مشترک پروازی را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون وزیر دفاع با اشاره به ثبت قراردادهایی با سه کشور چین، روسیه و اندونزی درخصوص صادرات تجهیزات صنایع هوایی گفت: ان‌شاءالله در نمایشگاه دهم ما اولین سفارشات برای هواپیمای آموزشی مان را از کشورهای خارجی خواهیم گرفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید