سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بیش از ۳۰ نفر از آتش نشانان تامین ایمنی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش سلام نو و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی افزود: سازمان آتش نشانی برای دیدار امروز دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در آماده‌باش کامل است و بر این اساس ۹ دستگاه خودروی سنگین منبع دار در اطراف ورزشگاه و معابر منتهی به آن مستقر خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان با سه دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی نیز اقدام به گشت زنی در ورزشگاه آزادی خواهند کرد، گفت: عوامل ایستگاه ۲۰ در مجموعه ورزشی آزادی نیز در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ نفر از آتش نشانان تامین ایمنی این دیدار را بر عهده خواهند گرفت، اظهارکرد: تعدادی از مدیران و فرماندهان سازمان آتش نشانی نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارند و نسبت به بازدید از استقرار آتش نشانان و ارائه توصیه‌های لازم به آنان اقدام می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان تا پایان دیدار و تخلیه ورزشگاه از تماشاگران ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است تماشاگران در صورت وقوع هرنوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند یا به ماموران مستقر در ورزشگاه مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید