جوش شیرین می تواند تاثیر بسزایی در سفید کردن دندان ها داشته باشد.

گفتنی است جوش شیرین به عنوان یک ساینده عمل می کند که خود می تواند تاثیر بسزایی در از بین بردن رنگ زرد دندان ها و جرم داشته باشد.

به طور کلی باید در نظر داشت که یکی از متداول ترین روش های استفاده از جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها این است که از این ماده به عنوان خمیردندان استفاده کرد برای استفاده از این روش کافی است که مقداری جوش شیرین را با چند قطره آب مخلوط کرده و سپس با استفاده از مسواک دندان های خود را بشویید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد سفید شدن رنگ دندان‌ها باشید.

لازم به ذکر است که برای از بین بردن طعم تلخ جوش شیرین می توان از کمی برگ نعناع نیز استفاده کرد تا از این طریق طعم جوش شیرین از بین برود برای این روش کافی است تنها چند برگ از نعناع را در مخلوط جوش شیرین و آب ریخت.

بدیهی است که یکی دیگر از روش های استفاده از جوش شیرین برای جرم گیری دندانها مخلوط کردن جوش شیرین و یا برخی از میوه ها مانند توت فرنگی موز و مواردی از این دست می باشد چرا که باید به خاطر داشت که این میوه ها علی رغم اینکه می ‌تواند تمام طعم جوش شیرین را از بین ببرند خود نقش به سزایی در تمیز کردن دندان ها  نیز دارند.

جالب است بدانید که استفاده از آب اکسیژنه نیز روش مناسب دیگری برای جرم گیری دندان ها می باشد در این روش می توان مقداری جوش شیرین را با آب اکسیژنه مخلوط کرد و سپس با استفاده از مسواک مناسب برای ۲ الی ۴ دقیقه دندان های خود را به طور کامل شستشو دهید تا از این طریق به راحتی جرم دندان ها نیز از بین برود.

یکی دیگر از روش های استفاده از جوش شیرین برای جرم گیری دندان ها مخلوط کردن جوش شیرین و لیمو ترش می باشد چرا که باید به خاطر داشت که لیمو ترش نیز خود خاصیت تمیز کنندگی و لکه بری دارد بنابراین ترکیب این دو ماده خود می تواند تاثیر بسزایی در جرم گیری دندان ها داشته باشد.

پر واضح است که استفاده از جوش شیرین خود می‌تواند به مرور زمان باعث از بین رفتن مینای دندان شود بنابراین توصیه می‌شود از جوش شیرین برای مدت زمان طولانی استفاده نشود چرا که خود باعث ایجاد حساسیت در دندان می شود  همچنین احتمال شکستگی دندان در سایه استفاده از جوش شیرین نیز وجود دارد.

در پایان باید خاطرنشان کرد که نباید بیشتر از دو هفته از جوش شیرین استفاده کرد همچنین برای استفاده از این محلول بهتر است از مسواک زبر استفاده شود چرا که از این طریق به راحتی می‌توان به نتیجه مطلوب دست یافت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید