۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 22607672

 متاسفانه در برخی از اوقات به دلیل سهل انگاری و یا عدم آشنایی با روش های صحیح شستن شلوار جین به راحتی از بین می رود از این رو قصد داریم تا در مطلب پیش رو شما را با انواع روش های مناسب شستن شلوار جین آشنا کنیم.

گفتنی است یکی از اقدامات مناسب برای شستن شلوار جین استفاده از شوینده های ملایم و یا سازگار با محیط زیست می باشد چرا که به هنگام استفاده از این دسته از شوینده ها احتمال آسیب دیدن شلوار جین تا حد زیادی کاهش می یابد.

به طور کلی باید در نظر داشت که قرار دادن شلوار جین در کاور و یا کیسه پلاستیکی نیز می تواند باعث افزایش عمر شلوار جین شود چراکه این کار خود مانعی برای فرسودگی زودهنگام شلوار جین خواهد بود.

متاسفانه در برخی از مواقع به دلیل شستشوی نامناسب و یا برخی دلایل دیگر شلوار جین زبر و سخت می شود از این رو در صورت تمایل می توانید از مقدار کمی نرم کننده پس از شستشو استفاده کرد تا از این طریق زبری شلوار جین به راحتی از بین برود.

بدیهی است که در بیشتر موارد توصیه می‌شود که شلوار جین توسط دست و بسیار ملایم شسته شود اما اگر قصد دارید تا شلوار جین خود را به وسیله ماشین لباسشویی بشویید باید از درجه بسیار ضعیف مناسب شستشو البسه حساس استفاده کنید چرا که در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن به شلوار وجود دارد.

یکی دیگر از نکات مهم برای شستن شلوار جین عدم استفاده از سفید کننده ها می باشد بنابراین توصیه می شود طی هر شرایط و حتی در صورت وجود لکه های سخت به هیچ عنوان از سفید کننده ها استفاده نکنید چرا که در این صورت احتمال از بین رفتن رنگ شلوار جین بسیار بالا است.

باید در نظر داشت که به هنگام شستن شلوار جین نباید به هیچ عنوان از آب داغ استفاده شود اما این در حالی است که مناسب ترین درجه آب برای شستن شلوار جین آب ولرم و یا آب سرد می باشد چرا که استفاده از آب داغ خود می تواند عاملی برای از بین رفتن رنگ شلوار جین و یا آب رفتن آن نیز باشد.

از سوی دیگر باید یادآور شد که به هنگام شستن شلوار جین بهتر است آن را تنها با لباس های سفید در ماشین لباسشویی قرار داد به هیچ عنوان شلوار جین را با لباس‌های رنگی و یا سایر لباس های دیگر قرار نداد چرا که این کار خود می تواند عاملی برای فرسایش شلوارجین محسوب شود.

در پایان باید خاطر نشان کرد که به هنگام شستن شلوار جین آن را  بهتر است بر عکس کنید و همچنین به هیچ عنوان آن را زیر نور مستقیم خورشید خشک نکرد بلکه از نور غیر مستقیم استفاده کرد چرا که قرار دادن شلوار جین در نور مستقیم خورشید خود می تواند عاملی برای رنگ پریدگی آن باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید