استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن چربی های شکم پهلو و ران از گذشته تا به امروز با طرفداران بسیاری همراه بوده است چرا که با پیروی از این روش می‌توان در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه رسید.

گفتنی است که جوش شیرین ترکیب کریستالی جامدی دارد که در آب به راحتی حل می شود که این خود می تواند اثر غذاهای چرب را خنثی کند و خاصیت قلیایی دارد که  در کاهش وزن بسیار موثر است.

جالب است بدانیم که در کاهش وزن با استفاده از جوش شیرین می توان محلول های متفاوتی را تهیه کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

مواد اولیه

3 عدد لیمو

2 شاخه جعفری

2 لیتر آب

جوش شیرین

نحوه آمادگی

لیمو ها را بشویید و جعفری ها را خرد کنید لیموها و جعفری ها را به آب در حال جوش اضافه کنید و از روی حرارت بردارید و به آن دو قاشق جوش شیرین اضافه کنید و داخل ظرف در بسته ای بریزید و روزانه یک لیوان از این محلول را با شکم خالی بنوشید.

نصف قاشق چایخوری جوش شیرین

دو قاشق سرکه سیب

یک لیوان آب

جوش شیرین و سرکه را داخل 1 لیوان آب ترکیب و هر صبح با شکم خالی بنوشید.

آشنایی با مضرات مصرف جوش شیرین

به طور کلی باید در نظر داشت که استفاده از جوش شیرین شاید بتواند در فاصله زمانی کوتاه منجر به کاهش وزن شود اما این در حالی است که استفاده از این ماده خود می تواند خطرات بسیاری را برای برخی از افراد به دنبال داشته باشد.

لخته شدن خون یکی از مهمترین مضرات مصرف بیش از اندازه جوش شیرین است.

از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که جوش شیرین به دلیل برخورداری از سدیم بالا خود می تواند عاملی برای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی باشد بنابراین افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند نباید از جوش شیرین استفاده کنند.

احتمال ابتلا به بیماری‌های کلیوی را نیز می‌توان از دیگر معایب مصرف بیش از اندازه جوش شیرین عنوان کرد همچنین در این مجال باید یاد آور شد که جوش شیرین با داروهایی مثل آسپرین آنتی بیوتیک و داروهای دیابتی تداخل پیدا می کند.

در پایان باید خاطرنشان کرد که قبل از مصرف جوش شیرین به منظور از بین بردن چربی های شکمی و ران بهتر است با متخصص مشورت کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید