محسن افشانی بی‌تردید سلطان حاشیه‌های اینستاگرامی است! از عکسش با  فرمانده فعلی سپاه که آن وقت جانشین فرمانده کل بود تا استوری عجیب و غریبش از یک لباس زنانه بگیرید تا تبلیغات عجیب و غریبی که می‌کند و از سوی منتقدینش به ترویج قمار آنلاین متهم می‌شود.

سلام نو – سرویس فرهنگ و هنر: محسن افشانی با چشم‌های روشن و قیافه جذابش و با اجرا چند برنامه تلویزیون در بین مردم شناخته شده و با سریال ترانه مادری در قامت یک جوان سر به زیر و خجالتی به شدت مشهور و محبوب شد و راه صد ساله را در دنیای بازیگری یک شبه رفت.

حالا بعد از گذشت 12 سال از اولین حضور افشانی رو به روی دوربین او با انتشار یک کلیپ عجیب در اینستاگرامش بعد از کلی ماجراجویی و حاشیه سازی روانه زندان اوین شده است.

به نوشته رسانه‌ها  افشانی پس "از رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج‌کننده خشونت در فضای مجازی" به دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان اوین شده است. هم‌زمان با این اتفاق ویدئو جنجالی افشانی نیز از روی صفحه اینستاگرامش حذف شد.

تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا، پیش از دستگیری افشانی گفت که "با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود محسن افشانی از صفحه اجتماعی‌اش حذف شد."

محسن افشانی در آخرین ویدئو صفحه خود داب اسمشی از یک موسیقی را همراه همسرش سویل تیانی خیابانی اجرا می‌کند و در بخشی از آن یک سلاح گرم و یک چاقو را نشان می‌دهد. این ویدئو احتمالا یک از ویدئوهای تبلیغاتی‌ای بود که افشانی پیش از این هم در صفحه خود مثل آن را تبلیغ کرده بود.

برخی معتقدند سلاح در دست افشانی اسباب بازی است، عده‌ای هم اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است. سلاحی بسیار خوش‌دست که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

این اسلحه نیمه‌خودکار که به هشت تیر و خلبانی نیز معروف است، در زمان شوروی سابق برای سازمان اطلاعات روسیه (کا گ ب) ساخته شد و کاربرد زیادی در انجام عملیات‌های سری داشت.

افشانی مدت‌ها است که از یک چهره محبوب در دنیای بازیگری به یک سلبریتی پرحاشیه اینستاگرام تبدیل شده که صفحه‌اش عموما به تبلیغ خواننده‌ها یا برندها مختلف آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد و با پست‌ها حاشیه سازی خود از یک سو به دولت حمله می‌کند و از سوی دیگر در کشورهای خارجی خوش‌گذرانی می‌کند.

محسن افشانی بی‌تردید سلطان حاشیه‌های اینستاگرامی است! از عکسش با  فرمانده فعلی سپاه که آن وقت جانشین فرمانده کل بود تا استوری عجیب و غریبش از یک لباس زنانه بگیرید تا تبلیغات عجیب و غریبی که می‌کند و از سوی منتقدینش به ترویج قمار آنلاین متهم می‌شود.

او یک دعوای درست و حسابی و پر سر و صدا با ساشا سبحانی، آقازاده پرحاشیه و صاحب سایت‌های قمار داشت. حمله افشانی به ساشا باعث شد تا او عکس‌های خصوصی افشانی را افشا کند و از دوستی گذشته خودش و او پرده بردارد. این ماجرا بعد مدتی فروکش کرد ولی محسن افشانی با ویدئوهای عجیب و غریبش همراه با همسرش هم‌چنان در اینستاگرام ویراژ می‌داد تا اینکه با آخرین شاهکارش راهی زندان شد.

محسن افشانی با اجرای برنامه «سلام بهار» وارد به عنوان مجری وارد تلویزیون شد و بعد با سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و بعد هم به جای علیخانی به «ماه عسل» رفت اما از اوسط کار احسان علیخانی به این برنامه بازگشت که بعد‌ها باعث دلخوری افشانی هم شد. از آن سال به بعد وی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی از جمله شوق پرواز، ساختمان ۸۵، کلانتر، سایه روشن، گشت ارشاد، گناهکاران و..... ایفای نقش کرد، اما هیچ‌گاه موفقیت ترانه مادری برای او تکرار نشد و باعث شد او سلبریتی خوبی بماند و لی بازیگر خوبی نه.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید