طیبه سیاوشی در واکنش به اتفاقات اخیر در پارک پلیس: امنیت روانی شهروندان به خاطر برخوردهای تند در رابطه با حجاب سلب شده است.

به گزارش سلام نو،نماینده مردم تهران در مجلس در انتقاد از ویدئو منتشر شده اخیر در خصوص دستگیری دختر جوان گفت: کلیپ منتشر شده دستگیری یک دختر تحت هر عنوانی رفتار دستگیرکنندگان را توجیه نمی‌کند.

طیبه سیاوشی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی گفت: در روزهای اخیر در تهران با مسئله‌ای فراتر از حجاب در جامعه مواجه هستیم که صرفاً ایجاد محدودیت در پوشش مدنظر نیست و در واقع امنیت روانی شهروندان تهرانی را سلب کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: حرکت در این جهت و پافشاری بر آن علاوه بر زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی در نهایت منجر به خدشه وارد شدن بر اعتبار و حرمت قانونی نهادهای نظم‌دهنده از امنیت جامعه خواهد شد. کلیپ منتشر شده دستگیری یک دختر تحت هر عنوانی رفتار دستگیر کنندگان را توجیه نمی‌کند.

سیاوشی در پایان گفت: گزارش منتشر شده مرکز پژوهش‌های مجلس نشان داده است که ارزشمندی حجاب در جامعه دچار تحول شده است و بر اساس تحقیقات تعریف عرفی و تعریف فقهی حجاب متفاوت است و بیشتر افراد تلقی عرفی از حجاب دارند که مورد توجه سیاست‌گذاران نیست./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید