بهزاد غلامپور سنگربان سابق تیم ملی شایعه عجیب درباره بندی از قراردادش با استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش سلام نو، بهزاد غلامپور سنگربان سابق تیم ملی که در سال های اخیر همواره او را در کنار علی دایی می دیدیم به‌عنوان اولین گزینه مربی گری دروازه بان های استقلال در فصل پیش رو نامش شنیده شد.

او در رابطه با صحت این موضوع گفت: «خبر اضافه شدن من به کادر فنی استقلال درست است و من در طی این چند روز گذشته با مذاکراتی که با مسئولان تیم داشتیم قرار شد از این به بعد به‌عنوان مربی دروازه بان ها در باشگاه استقلال حضور یابم.»

وی در خصوص صحبت‌های یکی از دروازه‌بان‌های پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه او زمان گل خوردن استقلال بسیار خوشحال می‌شد اظهار داشت: «من تنها می‌توانم به تمام صحبت‌های ایشان به‌عنوان یک پیشکسوت احترام بگذارم و هیچ صحبت و گله‌ای دیگر ندارم و اصلاً دلم نمی‌خواهد وارد حاشیه شوم. ایشان از من بزرگ‌تر هستند و کاملاً قابل‌احترام‌اند.»

بهزاد غلامپورهمچنین درباره گلرهای این فصل باشگاه استقلال و پیوستن محمدرضا اخباری و علی‌اکبر منادی هم تأکید کرد: «اگر قرار باشد کسی نظری بدهد این منم که باید درنهایت نظرم را بگویم. تمام این صحبت‌ها درباره پیوستن منادی و اخباری شایعاتی است که فقط در رسانه‌ها وجود دارد و هیچ‌کدام حقیقت ندارد. فعلاً فقط سید حسین حسینی است که حضورش در باشگاه نهایی شده است.»

وی در پایان اشاره کرد: «دریکی از خبرگزاری‌ها گفته‌شده بود که دریکی از بندهای پیوستن غلامپور در استقلال آمده است که "درصورتی‌که علی دایی مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد من می‌توانم قرارداد خود را فسخ کنم". همین‌جا باید بگویم این موضوع کذب محض است و واقعاً خنده‌دار است. علی دایی مثل برادر من است و خود ایشان چنین موضوعی را اصلاً قبول نمی‌کند. من در تمام عمرم به استقلال عشق می‌ورزیدم و سال‌های زیادی از جوانی خود را در این باشگاه سپری کردم و اگر هم‌جایی رفتم فقط به خاطر خود آقای دایی بود.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید