کیهان علی رغم گزارش های قبلی خود که با مدل سازی اقتصادی رابطه ای مستقیم بین اعدام و قیمت دلار را کشف کرده بود، ترجیح داده است سکوت اختیار کند و به ارتباط قیمت دلار و اعدام باقری درمنی نپردازد.

محمد پایکاری - باقری درمنی، مفسد بزرگ اقتصادی، صبح 3 روز پیش درپی اجرای حکم مسئولان قضایی کشور اعدام شد، اما برخلاف تصورات، از همان روز، نرخ دلار که تا ۱۰ هزار تومان نیز کاهش یافته بود، به یکباره روندی صعودی در پیش گرفت و صبح دیروز به ۱۰۴۰۰ تومان رسید.

پیش تر در پی اعدام سلطان سکه، برخی خبرگزاری های اصولگرا و روزنامه کیهان، افزایش شدید قیمت ارز در بازار را به اعدام این مفسد اقتصادی گره زده بودند و اعتقاد داشتند که این کاهش قیمت ها در بازار و ثباتی نسبی حاکم بر آن، درپی اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی و اعدام برخی از آنها بوده است.

این اقدام آنها که بیشتر در راستای مقابل هم قراردادن ۲ قوه و روسای آنها بود به نتیجه خاصی نرسید، هرچند کیهان سعی داشت افزایش قیمت دلار را به دولت نسبت دهد و کاهش آن را به قوه قضائیه.

اما کیهان علی رغم گزارش های قبلی  خود که با مدل سازی اقتصادی رابطه ای مستقیم بین اعدام و قیمت دلار را کشف کرده بود،  ترجیح داده است سکوت اختیار کند و به ارتباط قیمت دلار و اعدام باقری درمنی نپردازد./صدای ایران

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید