۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 17599911

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان را به مناسبت راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

به گزارش سلام نو ،  با اشاره به اینکه روز ١٠خرداد آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس است گفت: در این روز هموطنان در سراسر کشور برای حمایت از مردم فلسطین در قبل از برگزاری نماز جمعه به خیابان ها خواهند آمد و در انتهای مراسم نماز جمعه را برگزار خواهند کرد. این مراسم همچون سال‌های گذشته نیز در شهر تهران با شکوه خاصی برگزار خواهد شد و هموطنان از مسیر های مختلف به سمت دانشگاه تهران و محل برگزاری نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز همچون سنوات گذشته تمام توان خود را برای تامین ایمنی این مراسم به کار خواهد بست به این صورت که علاوه بر اینکه ١٣٠ایستگاه آتش نشانی مثل همیشه در آماده باش کامل هستند، ١٩٠نفر از آتش نشانان تهرانی با استفاده از ٣۶ دستگاه خودرو سنگین و ۴١دستگاه موتورسیکلت از ساعت ٧ و ۴۵ دقیقه صبح روز جمعه در بخش‌های مختلف از مسیر ها، میادین و محدوده دانشگاه تهران مستقر خواهند شد. این استقرار ها تا پایان مراسم و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت.

ملکی همچنین گفت: تعداد زیادی از مدیران ارشد عملیات نیز گشت زنی خواهند کرد و ضمن سرکشی به نیرو های مستقر در محدوده های مختلف وضعیت ایمنی را رصد خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان از شرکت کنندگان این مراسم درخواست کرد تا مثل همیشه با نیرو های امدادی و آتش نشانان همکاری داشته و در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی مراتب را به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران یا اکیپ‌های مستقر در محل اطلاع رسانی کنند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید