سرمربی العین پیش از دیدار با رئال مادرید در فینال جام باشگاه های جهان تیمش را به خودروی هوشمندی تشبیه کرد که توان شکست مرسدس بنز را دارد.

به گزارش سلام نو، هر چند که العین در مرحله نیمه نهایی موفق شد ریورپلاته را شکست دهد، ولی آنها می‌دانند که کار دشواری در فینال مقابل رئال مادرید پیش رو خواهند داشت. با این حال مامیچ معتقد است که تیمش با تمام قدرت مقابل رئال به میدان خواهد رفت.

او گفت:" رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است ولی گاهی یک خودرو هوشمند می‌تواند یک مرسدس بنز را شکست دهد. تیم ما شایسته حضور در فینال است. ما خسته بودیم و من هم حس و حال خوبی ندارم ولی انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داریم. رئال مادرید تمام تلاشش را برای این بازی خواهد کرد ولی اینکه آنها مدعی قهرمانی هستند، برتری شان محسوب نمی‌شود. بازی پیچیده ای خواهد بود زیرا تیم ما خیلی خسته است ولی باید بازی کنیم و انگیزه بالایی داشته باشیم. مطمئنم که رقابت خوبی در این بازی خواهیم داشت."

مامیچ سپس به تمجید از هموطنش، لوکا مودریچ پرداخت و گفت:" پیش از بازی حتما با او صحبت خواهم کرد. چون اون دستاوردهای زیادی در طول کارنامه اش داشته، به او خواهم گفت که اجازه دهد ما پیروز شویم."/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید