۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 15606983

گروه تروریستی داعش اخیرا اقدام به صادر کردن فتواهای عجیبی در ماه رمضان کرده است.

به گزارش سلام نو، فتوای اول داعش برای ماه مبارک رمضان، لزوم افطار اعضای این گروه در جریان جنگ و درگیری است به ادعای اینکه روزه بدن را ضعیف می‌کند و در پی آن شخص روزه دار دچار خستگی و سستی می‌شود و از ادامه مبارزه در راه اعتقاداتش باز می‌ماند!

فتوای دوم، منع بیرون درآمدن زنان در روزهای ماه رمضان است تا خروج آن‌ها از منزل منجر به فتنه‌ میان مسلمانان نشود و هر کسی که قصد بیرون رفتن از منزل را دارد باید پس از نماز مغرب به همراه یکی از محارم خود بیرون برود!

فتوای سوم، باید مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در دهه آخر ماه رمضان و قبل از فرا رسیدن عید فطر بسته باشند تا مسلمانان تنها به عبادت بپردازند!

فتوای چهارم بر این تاکید دارد که "کسی که داعش را دوست ندارد، روزه‌اش قبول نیست"، به طوری که مفتی داعش در شهر حمص سوریه اعلام کرده است: کسی که داعش را دوست ندارد روزه‌اش قبول نمی‌شود. هر کس چنین ویژگی‌هایی داشته باشد، واجب نیست رنج روزه داری را تحمل کند، زیرا او در این صورت تنها گرسنگی و تشنگی را تحمل کرده است و روزه‌اش قبول نیست!

طبق فتوای پنجم، کسی که وابسته به تشکیلات داعش نباشد، روزه‌اش باطل است، پس هرکس که روزه‌ باشد اما عضو داعش نباشد، روزه‌اش باطل است و می‌توان در مورد وی به عنوان شخص منافق حد را جاری کرد!/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید