۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 15599365

 جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از جان باختن یک تن بر اثر وقوع صاعقه خبر داد.

به گزارش سلام نو، حادثه وقوع صاعقه در روستای «اروج» در۱۰۰ کیلومتری جلفا به سمت خداآفرین رخ داد و بر اثر آن ۵ نفر دچار آذرخش شدند.

با مشارکت نیروهای اورژانس و هنگ مرزی اقدام به امدادرسانی شد و ۳ تن از مصدومان این حادثه توسط نیروهای هلال احمر و یک نفر نیز توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داه شدند.

بر پایه این گزارش، نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای «شهدای گمیچی» جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو نیز عصر دیروز پس از دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر از صخره در منطقه کمچمال روستای «سرای»، سریعاً به محل حادثه اعزام و پس از طی کردن مسیرهای کوهستانی سخت مصدوم را پیدا کردند.

مصدوم این حادثه نیز که از ناحیه پا دچار شکستگی باز شده بود، بعد از آتل بندی و فیکس کردن، با کمک عوامل آتش نشانی ایستگاه «سرای» به پایین کوه و با آمبولانس پایگاه امداد جاده ای شهدای گمیچی به بیمارستان شهدای تبریز منتقل شد.

در حادثه دیگری، نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری «داشکسن» جمعیت هلال احمر آذرشهر به یک دستگاه پژو ۲۰۶ واژگون شده در محور عجب شیر - آذرشهر امدادرسانی و نسبت به رهاسازی ۲ تن از گرفتاران حادثه اقدام کردند./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید