معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین از اعلام آمادگی نیروهای مسلح در صنعت خودروسازی خبر داد.

به گزارش سلام نو، قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص کمک‌هایی که نیروهای مسلح می‌توانند برای حل معضلات و آشفتگی‌های صنعت خودرو کنند، گفت: نیروهای مسلح در حوزه فناوری‌های نوین و صنایع پیشرفته دفاعی تجربه بسیار خوبی دارند البته این تجارب در تمامی مجموعه‌های صنعتی، علمی و شرکت‌های دانش بنیان نیز انباشته شده و وجود دارد که در صورت مراجعه به این دانش و تجارب مشکلاتی که امروز صنعت خودرو با آن دست به گریبان است برطرف می‌شود.

وی با اشاره به توان علمی بالای کشور در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی اظهار داشت: مجموعه نیروهای مسلح تنها یکی از حوزه‌هایی است که تجارب و دانش فراوانی در علوم مختلف دارد و می‌توان در صورت تمایل، صنعت خودرو از این ظرفیت‌ها بهره ببرد. تا آنجایی که من می‌دانم هیچ منعی برای کمک به صنعت خودرو در صنایع دفاعی وجود ندارد، تنها مسئولان امر باید به ظرفیت‌های موجود در داخل کشور توجه بیشتری داشته باشند و از تولیدات داخلی حمایت بیشتری کنند.

حبیب زاده در پایان خاطر نشان کرد: توجه به دانش و توانمندی‌های داخلی و بهره‌مندی از دانشمندان جوان و انقلابی و استفاده از تجارب غنی حوزه‌های مختلف که به پیشرفت و خود کفایی رسیده‌اند مانند حوزه دفاعی می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت خودرو را برطرف کرد./خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید