۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 13524808

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: تمهیدات بهداشتی ویژه ای را  برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و مسیرهای منتهی به آن در نظر گرفته ایم.

به گزارش سلام نو، حمید انصاری گفت: همزمان با نیمه شعبان و عزیمت جمع زیادی از هموطنان زائر به مسجد جمکران تمهیدات بهداشتی لازم از سوی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در نظر گرفته شده است.

انصاری درباره استقرار تیم های بهداشت محیط در منطقه گفت: هفت تیم چهار نفره در مسجد جمکران و پنج تیم دونفره در اطراف حرم مطهر و سه تیم دونفره در بین راه ( قم تهران، قم کاشان و قم سلفچگان ) فعال هستند.

وی افزود: تاکنون تعداد بازدید از مراکز و اماکن ۹۷۴ مورد، بازدید از موکب‌ها و آشپزخانه مرکزی حرم مطهر و مسجد جمکران ۹۳ مورد، نظارت بر پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی ۴۴ مورد، بازدید از مخازن آب ۴۰ مورد بوده است.

وی اظهار داشت :تعداد ۶۷۱ مورد کلرسنجی تعداد  ۱۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و تعداد  ۴۵۷ مورد سنجش پرتابل به انجام رسیده است.

انصاری در پایان از معدوم سازی ۱۲۸۹ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و یا تاریخ گذشته در منطقه و مسیرهای منتهی به این مسجد خبر داد./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید