رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی به رییس جدید تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.

به گزارش سلام نو، رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت ‏الاسلام و المسلمین احمد مروی به سمت تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: بی شک توفیق خدمتگزاری در آستان مبارک امام علی بن موسی الرضا(ع) افتخار بزرگی است که امیدواریم در سایه تدبیر، درایت و حضور موثر حضرتعالی در این جایگاه معنوی، بیش از پیش شاهد بهره گیری از ظرفیت های معنوی و فرهنگی کم نظیر آن آستان مقدس در ترویج سیره متعالی خاندان عصمت و طهارت(ع) باشیم.

متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

حجت ‏الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد مروی (دامت توفیقاته)

انتصاب شایسته حضرت عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت تولیت آستان قدس رضوی را که نشان از تعهد و تجارب موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و خدمتگزاری دارد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

بی شک توفیق خدمتگزاری در آستان مبارک امام علی بن موسی الرضا (ع) افتخار بزرگی است که امیدواریم در سایه تدبیر، درایت و حضور موثر حضرتعالی در این جایگاه معنوی، بیش از پیش شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی کم نظیر آن آستان مقدس در ترویج سیره متعالی خاندان عصمت و طهارت (ع) باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام منویات مقام معظم رهبری و خدمت رسانی بیشتر به زائران و مشتاقان آن امام مهربانی‌ها، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید