گلکسی اس ۱۰ از دوربینی فوق‌العاده بهره خواهد برد.

به گزارش سلام نو، گلکسی اس ۱۰ احتمالا از ویژگی های جدید بسیاری نظیر دوربین فوق العاده بهره خواهد برد که شواهد جدید از قدرت بالای آن حکایت دارند.

پیش از این شایعات و خبرهای بسیاری در مورد دوربین اصلی چهارگانه و سلفی دوگانه گلکسی اس 10 پلاس و دوربین اصلی سه گانه مدل معمولی منتشر شده بود و حالا برخی منابع تاکید کرده اند که یکی از این سنسورها الترا واید خواهد بود.

این قابلیت جدید در نسخه بتای سیستم عامل اندروید پای مشاهده شده که در گزینه تنظیمات دوربین دارای گزینه ای برای تصحیحی لنز الترا واید است. حضور همین لنز نشان دهنده چندگانه بودن ماژول تصویربرداری پرچمدار جدید سری گلکسی اس است. در این گزینه تاکید شده که در لنزهای الترا واید تصاویر پس از تصحیح اعوجاج پس زمینه یا سوژه ذخیره می شوند.

کارشناسان دوربین های دیجیتال با اشاره به تاثیر بالای لنزهای الترا واید در افزایش وضوح و کاهش تغییر شکل یا تغییر فرم عکس، عرضه چنین قابلیتی در موبایل را «فوق‌العاده» می دانند:

فراهم شدن قابلیت اصلاح تغییر شکل یا اعوجاج از نظر فنی دوربین گلکسی اس ۱۰ را یک سر و گردن بالاتر از رقبای آن قرار می دهد.

البته حتی در صورت صحت این شایعات هم گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایلی نیست که به لنز الترا واید مجهز می شود و پیش از این هواوی پی ۲۰ پرو و گلکسی A9 نیز تصویربرداری فوق عریض را میسر ساخته است، هرچند تا زمان عرضه نمی توان کارایی آنها رادر یک سطح قلمداد کرد.

گلکسی اس ۱۰ بر اساس شایعات کنونی اول اسفند ماه معرفی خواهد شد و از قابلیت های شاخص آن می توان به دوربین سلفی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، صفحه نمایش حفره دار، کاهش چشمگیر حاشیه‌ها، دوربین اصلی ۴ و ۳ گانه و رابط کاربری جدید وان اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده نیز احتمالا از 699 پوند برای مدل لایت شروع شده و تا ۱۳۹۹ پوند برای گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه یک ترابایتی افزایش می یابد./دیجیاتو

کد خبرنگار: ۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید