۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 11455094

 سیدکاظم خلدی نسب روز یکشنبه در نشست کمیته‌های 11 گانه ستاد خدمات سفر استان بوشهر افزود: امسال تعداد اقامتگاه‌های بوم ‌گردی مجوزدار افزایش یافته و توانسته نظر گردشگران را بخوبی جلب کند. 

به گزارش سلام نو ، وی بیان کرد: در بحث گردشگری به دنبال پیش بینی‌ها و پیشگیری هستیم و دراین زمینه از پیشنهاد‌ها استقبال می شود.

خلدی نسب با اشاره به برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی دراستان بوشهر گفت: این برنامه تجربه‌ای مناسب برای جذب بیشتر گردشگر است و برای سایر استان ها قابلیت الگو برداری دارد.

وی یادآور شد: جشنواره‌هایی از جمله مجسمه‌های شنی در روستای مال قاید گناوه که با استقبال چشمگیر مردم همراه بود از جمله اقدام های موثر صورت گرفته برای تعطیلات نوروزی در استان بوشهر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تلاش می شود با برطرف کردن نواقص، صنعت گردشگری استان به جایگاه واقعی برسد که تحقق این مهم نیاز به زمان دارد.

مهرداد ستوده افزود: با همدلی و هم‌افزایی اعضای ستاد تسهیلات سفر با وجود شرایط ناپایدار جوی در استا نتاکنون امنیت و آرامش را به همه مسافران و گردشگران در نوروز هدیه شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهربا اشاره به رضایت مسافران از سفر به بوشهر گفت: با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی رضایتمندی مسافران نوروزی استان بخوبی جلب شده است.

ارغوان مهدی زاده افزود: تلاش می‌ شود سال‌های آینده با بر طرف کردن نواقص موجود و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری درهمه شهرستان‌ها، بوشهر بیش از پیش در حوزه گردشگری پیشتاز شود.

هم اکنون 250 اقامت گاه بوم گردی در روستاهای استان بوشهر فعال است. /ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید