۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: 11273121

در بازی پارس جنوبی جم و پدیده مشهد که فغانی داوری آن را به عهده داشت عجیب ترین گل هفته به ثمر رسید. 

به گزارش سلام نو ، در حالی که تمام حاضرین در ورزشگاه امام رضای شهر مشهد منتظر پایان دیدار تیم های پدیده و پارس جنوبی جم بودند، خروج گلر جوان تیم میهمان روی صحنه ای که مشکوک به آفساید هم بود ضربه ایستگاهی در میانه های زمین تقدیم شاگردان گل محمدی کرد.

روی این صحنه، فغانی داور دیدار تصمیم به اخراج گوهری سنگربان پارس جم گرفت و تارتار که سه تعویض خود را  انجام داده‌بود به ناچار از بازیکنان درون زمینش یک نفر را برای حراست از دروازه در دقایق پایانی برگزید. البته این انتخاب خیلی زود تغییر کرد تا فریبرز گرامی که سابقه بازی برای پدیده را داشت، مقابل هم تیمی های سابق این وظیفه را بر عهده بگیرد.

ارسال بازیکنان پدیده و خروج ناموفق گرامی که به علت بارندگی و لغزندگی چمن، تعادلش را از دست داده بود با ضربه سر یونس شاکری بهترین گلزن این فصل پدیده شهر خودرو همراه شد تا این تیم پس از دو شکست پیاپی، به یک پیروزی شیرین دست یابد.

البته پارسی ها حتی پس از اتمام بازی هم معتقد بودند که قاسمی نژاد در موقعیت آفساید توانست از دروازبانشان خطا بگیرد اما به نظر می رسید اشتباه گرامی در خروج از دروازه، تاثیر بیشتری در ثبت این نتیجه داشت و این اشتباه فردی منجر به تک گل سه امتیازی بازی شد.

شاگردان گل محمدی با این گل و کسب یک پیروزی سخت و شیرین در واپسین دقایق پایانی، علاوه بر اینکه به هوادارانش عیدی داد دوباره به جمع مدعیان بازگشت تا همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید